کد خبر : 1764025 | 05 تیر 1400 ساعت 12:52 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

هم گرم بود و هم باد عجیبی می‌آمد

میرزازاد: خدا دوباره به من عزت داد

دروازه بان نساجی موفق شد در سومین بازی متوالی دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

میرزازاد: خدا دوباره به من عزت داد 

به گزارش ورزش سه، نساجی مازندران موفق شد ۲ بر صفر  ماشین‌سازی را از پیش رو بردارد و بدین ترتیب دروازه‌اش را نیز بسته نگه دارد نیما میرزازاد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بعد از وقفه ای که در لیگ افتاده بود دوری از مسابقات کمی سخت بود ولی خدا را شکر با تمریناتی که داشتیم توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. سه امتیازی که می تواند خیلی در ادامه راه به ما کمک کند. این که گل هم نخوردیم خودش اتفاق خیلی مثبتی است.
او که در سه بازی پشت سر هم دروازه را بسته نگه داشته ادامه داد: من فکر می کنم سخت ترین بازی ما ماشین سازی بود. خیلی‌ها فکر می‌کنند ماشین سازی چون انتهای جدول است ما بازی آسانی داشتیم درحالی که آنها چون چیزی برای از دست دادن نداشتند تمام توانشان را گذاشتند ولی خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم به خوبی این دیدار را به اتمام برسانیم و دروازه تیم را هم بسته نگه داریم.


دروازه بان نساجی در خصوص عملکرد خوبش در چند وقت  اخیر عنوان کرد: اول اینکه از خدا ممنون هستم که دوباره این عزت را به من داد تا بتوانم به شرایط خوبم برگردم و اینکه واقعا از بچه‌ها تشکر ویژه می‌کنم که در این چند بازی نمایش ویژه ای از خود به جا گذاشتند. اینکه در این سه بازی گل نخوردیم فکر می‌کنم بچه‌ها بیشتر از من تأثیر داشتند و اینکه من فقط وظیفه ام را انجام دادم. از بچه‌های تیم ممنون هستم که با جان و دل داریم از دروازه تیم محافظت می کنیم.


بازیکن نساجی در خصوص شرایط آب و هوای تبریز عنوان کرد: اولین بار بود گرمای تبریز را اینگونه تجربه می‌کردم. هوا خیلی سنگین و گرم بود و در نیمه دوم هم باد شدیدی در ورزشگاه شروع به وزیدن کرد ولی خدا را شکر هیچ کدام از اینها نتوانست روی برد ما تاثیر بگذارد و خوشبختانه بردیم.


میرزازاد در پایان در مورد دیدار بعدی با پیکان افزود:  ما ۶ بازی دیگر داریم و فکر می کنم برای تیمی مثل نساجی هر ۶  بازی مهم است ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با پیکان خیلی مهم است چون رقیب رودرروی ما محسوب می شود. آن بازی خیلی برای ما مهم است و باید سه  امتیاز بازی با پیکان را بگیریم و بعدش به بازی های بعدی فکر کنیم.

دیدگاه‌ها