کد خبر : 1764030 | 05 تیر 1400 ساعت 13:01 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی:

تفکرات فکری در نفت و استقلال قابل مقایسه نیست

پیکان فردا باید در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برود، تقابل مهدی تارتار با تیم سابقش دیدنی است.

تفکرات فکری در نفت و استقلال قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فکر می‌کنم با یک تیم خوب و با شخصیت بازی داریم. تیمی هستند که مقابل تمام تیم‌های بالای جدول نتایج خیلی خوبی گرفتند. شخصیت این تیم از سال گذشته با کادرفنی قوی و بازیکنان خوب شکل گرفته است. پشتوانه خوب بسیار مردمی در شهر مسجد سلیمان دارند. روی نقاط قوت و ضعف رقیب در این تعطیلات تمرکز کردیم. امیدواریم با جوانانی که در اختیار داریم یک رتبه خوب و قابل قبول برای باشگاه کسب کنیم.

 

پاشایی در پاسخ به این سوال که با کادرفنی فکری به همراه تیم استقلال رو به رو شدند، گفت: در اینجای فصل همه تیم‌ها از هم شناخت دارند، آقای فکری قبلاً سرمربی تیم استقلال بودند و این تیم و تفکرات با نفت قابل قیاس نیست اما برای این بازی سخت آماده هستیم تا خودمان را به رده‌های بالای جدول نزدیک کنیم.

او ادامه داد: خیلی امیدواریم سه امتیاز بازی سایپا را با رای کمیته استیناف که به آنها ایمان داریم و سالم هستند، البته تمامی اعضای فدراسیون و کمیته انضباطی هم سالم و درست‌کار هستند، از نظر ما رای کمیته انضباطی ناعادلانه بود، اگر سه امتیاز بازی سایپا را که حق ماست به ما بدهند و با سه امتیاز بازی فردا جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود. فکر کنم یکی از خوبی‌های لیگ امسال این است که تا پایان فصل مشخص نیست کدام تیم صعود و سقوط می‌کند.

 

او درخصوص رای کمیته استیناف گفت: منتظریم که رای صادر شود، هر هفته این امر را در نظر می‌گیرند، در بازی سایپا همه دیدند که سه امتیاز حق مسلم ماست و خیلی امیدواریم که رای استیناف عادلانه و قایل قبولی برای فوتبال ما باشد که در لیگ برتر سابقه نداشته یک بازی سه بر صفر شود. امیدواریم رتبه خوبی را با سه امتیاز بازی فردا و بازی سایپا، جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

 

او همینطور درباره بازی‌های دوستانه پیکان در تعطیلات لیگ برتر گفت: بازی‌های خیلی خوبی را با تیم‌های بزرگ و مطرح انجام دادیم و تیم ما از لحاظ برای ادامه فصل آماده است

دیدگاه‌ها