کد خبر : 1764034 | 05 تیر 1400 ساعت 13:29 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی ستاره جوان اسپانیا از لواندوفسکی

فران تورس، هافبک تیم ملی اسپانیا بابت اظهار نظر خود در مورد رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم ملی لهستان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ستاره جوان اسپانیا از لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در رقابت های یورو 2020 برای رابرت لواندوفسکی و تیم ملی لهستان چندان خوب پیش نرفت و آنها وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشتند. البته خود لواندوفسکی از نظر شخصی تورنمنت خوبی را سپری کرده و سه بار موفق به گلزنی شد، اما این درخشش نیز برای صعود لهستان به دور بعدی رقابت های یورو 2020 کافی نبود. اما آنها در دومین دیدار لهستان به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و در شبی که لاروخا یک پنالتی هم از دست داد، آنها برابر حریف خود به تساوی دست یافتند.

 

1616028

 

از فران تورس پیش از دیدار دو تیم اسپانیا و لهستان در رقابت های یورو 2020 در مورد عملکرد رابرت لواندوفسکی سوالی پرسیده شده بود و او اینگونه پاسخ داد: "نه، عملکرد او ما را نگران نمی کند. مدافعان میانی ما لواندوفسکی را قورت خواهند داد."

 

اما حالا به نظر می رسد فران تورس از اظهارنظر خود پشیمان شده است. او امروز در مصاحبه ای گفت: : "من به لواندوفسکی و همه مهاجمان واقعا احترام می گذارم. او برای من مانند یک الگو است. اگر کسی را آزرده ام، عذرخواهی می کنم."

 

البته رابرت لواندوفسکی در دیدار مقابل اسپانیا با پروازی بلند بالاتر از آیمریک لاپورته موفق به گلزنی شده و عامل اصلی کسب اولین امتیاز تیمش در این تورنمنت لقب گرفت.

دیدگاه‌ها