کد خبر : 1764038 | 05 تیر 1400 ساعت 13:59 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی اسطوره آلومینیوم است؛

حسینی: هنوز با لیگ ۲۰ کار دارم

هافبک آلومینیوم امیدوار است روند خوبی که در این فصل داشته را تا پایان لیگ بیستم ادامه دهد.

حسینی: هنوز با لیگ ۲۰ کار دارم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی درباره تساوی آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ما شروع خوبی داشتیم و از همان ابتدا بازی را در دست گرفتیم. موقعیت‌های خوبی هم در نیمه اول داشتیم که اگر دقت می‌کردیم، حداقل با یک گل به رختکن می‌رفتیم ولی با این وجود توانستیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و یک امتیاز مهم از یک بازی خارج از خانه بگیریم.

 

او ادامه داد: آقای منصوریان شناخت خوبی از ذوب‌آهن داشت و با آمادگی و آنالیز خوبی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتیم؛ به نظرم به غیر از ۱۰ دقیقه پایانی، در سایر لحظات ما کنترل بازی را در دست داشتیم و با یک نمایش تیمی خوب و کم‌اشتباه توانستیم بهتر از ذوب‌آهن کار کنیم؛ هرچند گلی که خوردیم، کام ما را تلخ کرد.

هافبک ریزنقش آلومینیوم که موفق شد ششمین گل خود در این فصل را مقابل ذوب‌آهن بزند، ابراز کرد: گل من حاصل یک کار تیمی عالی بود که در تمرینات آن را انجام داده بودیم؛ من زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل کردم و خوشحالم که توانستم دوباره موجب شادی هواداران آلومینیوم و مردم اراک بشوم. کار من با این فصل هنوز تمام نشده و انگیزه بالایی برای درخشش تا پایان لیگ دارم.

 

1616448

 

حسینی در خصوص شادی پس از گل مقابل ذوب‌آهن و اینکه تصویر میثم مجیدی را روی یک پیراهن نشان داد، عنوان کرد: میثم مجیدی اسطوره باشگاه آلومینیوم و فوتبال اراک است و این شهر باید قدردان افرادی مثل او باشد که با جان و دل برای تیم دلسوزی می‌کنند. امیدوارم میثم هرچه زودتر به میادین برگردد و بتواند به تیم کمک کند.

او درباره شرایط خوب آلومینیوم در این فصل گفت: من و بازیکنان زحمتی که باید می‌کشیدیم را انجام دادیم؛ من و بسیاری از بازیکنان آلومینیوم خیلی وقت است که پیشنهادات خوبی دریافت کرده‌ایم و این دیگر به باشگاه آلومینیوم بستگی دارد که ما بازیکنان در این تیم بمانیم یا در پایان فصل جدا بشویم.

 

دیدگاه‌ها