کد خبر : 1764052 | 05 تیر 1400 ساعت 14:34 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

عسگری: شهرداری باید ۵ گل می‌خورد

مهاجم باسابقه فوتبال ایران مدعی است اگر دخالت غیرفوتبالی در گروه آنها تاثیرگذار نباشد، آنها در زمین فوتبال امتیاز صعود را کسب خواهند کرد.

عسگری: شهرداری باید ۵ گل می‌خورد

 

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر عسگری مهاجم ویستاتورربین که تیمش در کورس صعود به لیگ آزادگان قرار دارد، این هفته موفق شدند شهرداری همدان را در تهران شکست دهند و آنها را در صعود زودهنگام ناکام بگذارند.

 

مهاجم سابق پیکان درباره‌ دیدار مقابل صدرنشین و برتری برابر شهرداری همدان گفت: ما در بازی رفت هم شایسته برد بودیم و به دنبال این بودیم تا در بازی برگشت با کسب سه امتیاز شایستگی خودمان را نشان دهیم. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و اگر اتفاقات خارج از زمین نبود یک نتیجه باورنکردنی را در همان نیمه اول شکل می‌دادیم و شهرداری خوش‌شانس بود که ناظر بازی با ایجاد وقفه‌های عجیب و متعدد مانع از حفظ ریتم هجومی ما روی دروازه همدانی‌ها شد.

وی ادامه داد: ما دو گل در نیمه اول زدیم و می‌توانستیم اگر آن اتفاقات که به سود شهرداری بود رخ نمی‌داد با پنج گل راهی رختکن می‌شدیم. ما در خیلی از شهرستان‌ها در شرایطی به میدان می‌رویم که سکوها پر از تماشاگر است و در کار تیم مهمان اختلال ایجاد می‌کنند اما ناظر بازی اجازه حضور بازیکن خودمان را هم روی سکو نمی‌داد و بارها بازی را قطع کرد و تیم ما را ریتم حمله انداخت. این کارها نخ‌نما شده و همه می‌دانند در راستای چه اهدافی شکل می‌گیرد تا فشار از تیم حریف برداشته شود!

 

عسگری در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما یک تیم تهرانی هستیم که بدون هیچ حمایتی در تلاش هستیم از شان فوتبال خودمان دفاع کنیم و برخلاف دیگر تیم‌ها در تمامی شهرستان‌ها هیچ حمایتی از سوی هیات فوتبال استان تهران هم نصیب ما نشده و یک بار هم در تمرین ما حاضر نشده و شاید اصلا نمی‌دانند چنین تیمی حیات دارد مدعی صعود هم هست! این در حالیست که در بعضی‌ تیم‌ها شاهد حمایت و دخالت‌های غیرفوتبالی هم هستیم و از جایگاه مدیریتی خود سواستفاده می‌‌‌کنند تا به اهداف‌شان برسند. ما هیچ حمایتی نمی‌خواهیم و علیرغم تمامی فشارها توانسته‌ایم جزو مدعیان باشیم و تنها خواهان عدالت و نظارت دستگاه‌ها، خصوصا حراست وزارت کشور برای بررسی این موضوعات هستیم تا دست دخالت‌های غیرفوتبالی که به منافع شخصی فکر می‌کنند از سر فوتبال دور شود.

 

عسگری در پایان گفت: دو هفته به پایان فصل مانده و عجیب است که خیلی از تیم‌ها حتی برنامه جشن صعود خود را اعلام کرده‌اند! آیا قرار است اتفاقی بیفتد که مطابق میل و پیش‌بینی آنهاست؟ تا جایی که به خاطر داریم فوتبال کاملا غیرقابل پیش‌بینی است و البته با استناد به حرف‌ها و وعده‌های آنها گویا قرار  در زمین فوتبال اتفاقات دیگری بیفتد. از آنها می‌خواهیم حداقل در این دو هفته مردانه و در زمین فوتبال بجنگند و مطمئن هستیم تمام تیم‌ها با شرافت و قدرت حاضر می‌شوند و مطابق رویا و خواسته آنها برای شکست و دست و پا بسته در زمین حاضر نیستند.

دیدگاه‌ها