کد خبر : 1764053 | 05 تیر 1400 ساعت 14:36 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

جشن بزرگ بماند برای آخر فصل؛

بیگی: یک روز هم دروازه‌بان می‌شوم!

مدافع چپ نساجی می‌گوید تاکنون فقط حضور در پست دروازه‌بانی را امتحان نکرده است.

بیگی: یک روز هم دروازه‌بان می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید بیگی در مورد برتری نساجی مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: با اینکه ماشین‌سازی تیم قعرنشین است و احتمال دارد سقوط کند، اما یک‌درصد هم آنها را دست کم نگرفتیم که اگر این اتفاق می‌افتاد، شاید غافلگیر می‌شدیم. آقای الهامی نکات فنی خوبی به ما گفته بود و به نوعی می‌دانستیم ماشین‌سازی چطور بازی می‌کند.

او ادامه داد: خیلی با برنامه و روی اصول بازی کردیم و روی ارسال و تاکتیکی که برنامه ویژه‌ای روی آن داشتیم، به دو گل رسیدیم. توانستیم دستورات کادر فنی را مقابل ماشین‌سازی اجرا کنیم و تا پایان مسابقه کنترل بازی را در دست بگیریم و صاحب سه امتیاز بشویم. نیازی هم نبود برای گل‌های بیشتر تلاش کنیم چون هدف ما فقط برتری در این دیدار بود.

 

این بازیکن جوان نساجی که در فصل جاری به غیر از پست دروازه‌بان در تمام خطوط به کار گرفته شده و توانسته نمایش خوبی داشته باشد، عنوان کرد: هر جایی که کادر فنی تیم صلاح بداند، بازی می‌کنم و تمام توانم را برای موفقیت تیمم و شادی مردم قائم‌شهر می‌گذارم. درست است هافبک دفاعی یا دفاع راست پست تخصصی من است، اما آقای الهامی بنابر نیاز تیم صلاح دیدند از من در دفاع چپ استفاده کنند که من هم سعی داشتم همه توانم را در این پست به کار بگیریم. البته بعید نیست یک روز هم بخاطر نیاز تیم، دروازه‌بان شوم!

 

1616232

 

بیگی درباره روند خوب نساجی طی هفت هفته اخیر که پنج پیروزی به دست آوردند، ابراز کرد: خدا را شکر تغییرات به نفع تیم ما شد و با حمایت‌هایی هم که مدیریت باشگاه داشتند، توانستیم روحیه بالایی پیدا کنیم. در تعطیلات اردوی خوبی در ترکیه داشتیم که آن تمرینات و دیدارهای دوستانه در حفظ تیم در شرایط مسابقه موثر بود، اما هنوز کار ما تمام نشده و باید تلاش کنیم تا در آخر فصل در کنار تماشاگران نساجی جشن بزرگی بگیریم.

دیدگاه‌ها