کد خبر : 1764087 | 05 تیر 1400 ساعت 16:56 | 18.7K بازدید | 9 دیدگاه

ساسان و سروش، دوقلوها برابر هم(عکس)

ساسان انصاری و سروش رفیعی دو بازیکن نورآبادی فوتبال ایران فردا باید در برابر تیم سابق خود قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان فردا باید در دیداری حساس برابر یکدیگر بروند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند هر تیم را به جایگاه مطلوبش برساند، فولاد با برد به رده چهارم صعود می‌کند و سپاهان در صورت گرفتن سه امتیاز در صدر جدول قرار خواهد گرفت.


نکته جالب این دیدار اما تقابل ساسان انصاری و سروش رفیعی دو بازیکن اهل نورآبادی است که رابطه بسیار نزدیکی باهم دارند. انصاری که در این فصل توانسته در سمت چپ یکی از ستونهای فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشد باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد و سروش نیز که در دو نوبت برای فولاد به میدان رفته نیز مقابل این تیم قرار خواهد گرفت، او از ستاره های این فصل سپاهان است.

 

سروش رفیعی در حالی در پست شماره ۱۰ سپاهان بازی می‌کند که طلب دلاری‌اش از فولاد همچنان پابرجاست و باید از سوی مسئولان تیم خوزستانی پرداخت شود. احسان مرادیان دیگر بازیکن اهل نورآبادممسنی است که با توجه به غیبت محسن فروزان شانس بالایی برای حضور در قفس توری فولاد دارد.

 

1616506


علاوه بر ساسان انصاری و سروش رفیعی، عبدالله ویسی،عماد رضا، لوسیانو پریرا، اکبر ایمانی، عبدالله کرمی، فرزاد حاتمی، عبدالوهاب ابوالهیل، احمد آل نعمه، پادوانی، فابیو جانواریو، آرش افشین، حسن جعفری، بختیار رحمانی،شهاب گردان، جابا مجیری، عادل کلاه‌کج رضا میرزایی، میثم سلیمانی و طالب ریکانی از جمله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را دارند.

 

1616507

 

دیدگاه‌ها