کد خبر : 1764093 | 05 تیر 1400 ساعت 17:45 | 50.1K بازدید | 4 دیدگاه

لئاندرو پارِدِس:

مجبور نیستم در زمین حتما به مسی پاس بدهم

هافبک تیم ملی آرژانتین و پی اس جی معتقد است در زمین موظف نیست تحت هر شرایطی لیونل مسی را پیدا کند.

مجبور نیستم در زمین حتما به مسی پاس بدهم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین یکی از مدعیان اصلی فتح کوپا آمه ریکاست و تا به اینجا توانسته در گروه خود دو برد و یک تساوی کسب کند و صدرنشین محسوب می شود. آلبی سلسته در صورت برتری بر بولیوی، در دور بعد احتمالا به مصاف اکوادور خواهد رفت.

خط میانی آرژانتین با لئاندرو پاردس و رودریگو دی پائول مستحکم تر از قبل به نظر می رسد و با وجود لیونل مسی، طبعا شانس بالایی برای فینالیست شدن نیز دارد.

 

 

1582157

 

 

پاردس در مورد بازی کنار مسی گفت:« بعضی ها فکر می کنند ما تحت هر شرایطی باید لئو را در زمین پیدا کنیم اما این درست نیست. نه من و نه هیچکس موظف نیستیم حتما به مسی پاس بدهیم. تنها زمانی که او در بهترین موقعیت قرار دارد، این کار را انجام خواهیم داد.

لئو کاپیتان ماست و تفاوت ها را رقم می زند. می دانیم که رساندن توپ به او شانس برای رسیدن به گل را بالاتر می برد ولی پاس دادن به لئو همیشه بهترین گزینه نیست. ما یک تیم متحد هستیم که لئو بهترین بازیکنش است. همیشه باید بهترین تصمیم را گرفت. اگر لئو موقعیت بهتری داشته باشد، به او پاس می دهیم ولی باید هوشمندانه عمل کرد.»

 

 

1616465

 

 

پاردس ادامه داد:« مسی باورنکردنی است. خیلی مواقع وقتی توپ را می گیرد و حرکت می کند، به خودمان می گوییم مسیری که انتخاب کرده دشوار است و توپ را احتمالا از دست می دهد ولی در عمل اتفاق دیگری رخ می دهد. او واقعا یک نابغه است.»

 

دیدگاه‌ها