کد خبر : 1764126 | 05 تیر 1400 ساعت 20:37 | 36.5K بازدید | 4 دیدگاه

موتینیو: حرف لوکاکو در مورد من درست است، نه رونالدو

ژوائو موتینیو، هافبک خلاق پرتغال مدعی شد تمرکز تنها روی کوین دی بروین اشتباه خواهد بود.

موتینیو: حرف لوکاکو در مورد من درست است، نه رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال فردا شب در دیداری حساس برابر بلژیک مدعی با ستاره های فراوان به میدان خواهد رفت. روملو لوکاکو اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد کریستیانو رونالدو به قدرت بدنی او حسادت می کند، اما ژوائو موتینیو اذعان داشت رونالدو توانایی فراوانی داشته و به پرتغال برای رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد.

 

ژوائو موتینیو گفت: "شاید ادعای لوکاکو در مورد من صحت داشته باشد. (با خنده) اما رونالدو و لوکاکو هر دو بازیکنانی هستند که خیلی خوب تمرین کرده اند. رونالدو پیش از این نشان داده که توانایی زیادی در پای راست، چپ و موارد دیکر دارد. باید سعی کنیم بازی خود را انجام دهیم و کریستیانو نیز می تواند با ویژگی های خود به ما کمک کند.

 

1616551

 

اگر سرمربی تصور کند من بازیکنی هستم که از ویژگی های مناسب برای رویارویی با بلژیک برخوردارم، در ترکیب قرار خواهم گرفت. من آماده هستم تا بالاترین میزان تلاش خود را انجام داده و ما می خواهیم کاری کنیم پرتغال به هدف خود دست یابد.

 

حمایت هواداران از زمان ورود ما به بوداپست فوق العاده بوده و اینجا نیز همینطور خواهد بود. ما می خواهیم برای خوشحال کردن مردم پرتغال پیروز شویم. ما با جاه طلبی و اشتیاق فراوان وارد زمین خواهیم شد تا برای هواداران شادی به ارمغان بیاوریم.

 

اگر کوین دی بروین فضایی برای ارائه توانایی های خود داشته باشد خطرناک تر می شود. کوین بازیکن بسیار خوبی است و ما باید مراقب او باشیم. اما نباید فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم، زیرا این کار باعث آزادی دیگران شده و شرایط حتی بدتر خواهد شد. به عنوان یک تیم سعی خواهیم کرد نقاط قوت آنها را به حداقل رسانده و بازی خود را در میدان پیاده کنیم."

دیدگاه‌ها