کد خبر : 1764146 | 05 تیر 1400 ساعت 22:02 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

روی سانتر عالی امین قاسمی‌نژاد؛

مهربان تراکتور را غافلگیر کرد (عکس)

سرانجام خلق موقعیت‌های متوالی شاگردان مهدی رحمتی، مهاجم این تیم توانست قفل دروازه تراکتور را بشکند و گل اول بازی را به ثمر برساند.

مهربان تراکتور را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که در هفته‌های گذشته در ترکیب پدیده، جایگاه ثابت خود را از دست داده بود، حسین مهربان بازیکن باتجربه مشهدی‌ها بود که با نظر مهدی رحمتی روی نیمکت رفته بود و امیرحسن جعفری جوان جانشین او شده بود؛ اما برای مصاف حساس پدیده و تراکتور رحمتی تصمیم گرفت تا بار دیگر مهربان را در ترکیب اولیه پدیده جای دهد.

 

تصمیمی که مثمر ثمر واقع شد؛ چرا که در نیمه نخست مهربان نقش پررنگی در متن حملات پدیده داشت و نمایش قابل‌قبولی را از خود ارائه کرد هر چند که تقابل پدیده و تراکتور در نیمه اول برنده نداشت و بدون گل مساوی به پایان رسید.

 

1616584

 

اما مهربان که برای گلزنی به میدان آمده بود و می‌خواست سومین گل خود در لیگ بیستم را مقابل تراکتور به ثمر برساند، نیمه دوم و در شرایطی که تیمش 10 نفره بود، با عطش گلزنی وارد زمین شد و در دقیقه 51 روی کرنر تمرین شده شاگردان مهدی رحمتی و ارسال عالی امین قاسمی‌نژاد، توانست توپ را به گوشه دروازه تراکتور و جایی دور از دسترس حبیب فرعباسی بفرستد تا این‌چنین گل اول و پیروزی‌بخش شاگردان رحمتی به ثمر برساند.

 

حسین مهربان پیش از این در لیگ بیستم موفق شده بود تا در مقابل تیم‌های آلومینیوم و ذوب‌آهن گلزنی کند و امشب برای سومین‌بار و بازهم در ورزشگاه خانگی موفق به گلزنی شد تا مزد اعتماد دوباره مهدی رحمتی برای حضور در ترکیب اولیه را این‌چنین بود.

دیدگاه‌ها