کد خبر : 1764165 | 05 تیر 1400 ساعت 23:22 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی پدیده اشتباه اعلام شد؛

عبداللهی: ۲ پنالتی تراکتور را نگرفتند

مربی تراکتور معتقد است داوری دیدار با پدیده به ضررشان بود.

عبداللهی: ۲ پنالتی تراکتور را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار تراکتور مقابل پدیده اظهار کرد: با همه نداشته‌هایمان وارد مسابقه شدیم. دست ما خالی است و این موضوع را کاملا می‌بینید. محمدرضا خانزاده را بخاطر مصدومیت نداشتیم و حمید بوحمدان را در زمان گرم کردن از دست دادیم که این شرایط کاملا وضعیت ما را تغییر داد و نگذاشت با تیم کامل در زمین حاضر شویم.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم برای نخستین بار در تاریخ فوتبال تراکتور ما بازیکنانی با سن ۲۰-۱۹ سال را از ابتدا بازی می‌دهیم. نفراتی را از تیم امید تراکتور آوردیم و در لیگ برتر بازی دادیم.

 

مربی تراکتور یادآور شد: فکر نمی‌کردیم در دقیقه ۹۰ این اتفاق برای ما بیفتد و با اینکه دست ما آنقدر بسته است، بچه‌های تراکتور از نظر فنی تا این اندازه خوب کار کنند، اما در نهایت با وجود ارائه یک فوتبال خوب بازنده شدیم. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، پدیده از فرصت‌های خود بهره برد و سه امتیاز را گرفت.

 

عبداللهی اضافه کرد: کمبود بازیکن به ویژه پس از لیگ قهرمانان آسیا دست ما را بسته و نشان داده که دچار مشکل هستیم و به دنبال استفاده از نفرات جوان هستیم.

 

او درباره صحنه بحث‌برانگیز اعلام پنالتی به سود پدیده گفت: اصلا نظر ما این است که برخورد بود، اما بازیکن پدیده خودش را به مدافع ما زد و به نظرم اعلام پنالتی اشتباه بود و از طرف دیگر اعتقاد داریم که باید دو پنالتی به سود ما گرفته می‌شد. الان فیلم را هم دیدیم. در محوطه جریمه کوچک‌ترین برخوردی می‌تواند تعادل بازیکن صاحب توپ را برهم بزند که این اتفاق برای ما در دو صحنه افتاد.

 

مربی تراکتور یادآور شد: اتلاف وقت تیم پدیده در زمانی که ۱۰ نفره بود، جای تعجب داشت. میلاد فراهانی که عزیز بنده است، باید سه بار کارت زرد می‌گرفت. دو مسئله در اینجا به وجود می‌آید؛ یا توقع ما از آقای عرب‌براقی زیاد است یا ایشان در فُرمی که قبلا بوده‌اند، نیستند.

 

عبداللهی تاکید کرد: اگر کارشناسان داوری عادلانه بازی را ببینند و نوع داوری را قضاوت کنند، با تمام احترام برای عرب‌براقی و خانواده ایشان، به نظرم در اعلام پنالتی برای پدیده عجله کرد و ۲ پنالتی ما را ندیدند.

دیدگاه‌ها