کد خبر : 1764169 | 05 تیر 1400 ساعت 23:45 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

اخراج نعمتی برنامه‌های ما را برهم زد؛

فاضلی: تراکتور در حال تغییر است

مربی پدیده می‌گوید کارشناسان داوری باید درباره صحنه پنالتی آنها مقابل تراکتور اظهار نظر کنند.

 فاضلی: تراکتور در حال تغییر است

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در نشست خبری پس از دیدار پدیده و تراکتور اظهار کرد: بازیکنان تیم ما واقعا امروز تلاش مثال زدنی داشتند و زحمت کشیدند. در نیمه اول یک اخراجی دادیم، اما برنده شدیم و بنده، کادر فنی و مجموعه تیم از بازیکنان ممنون هستیم و امیدواریم مجموعه تیم بتواند زحمات آنها را جبران کند.

 

او در خصوص شرایط مسابقه عنوان کرد: وقتی در دقیقه ۲۰ یک اخراجی دادیم، برنامه‌های ما بهم ریخت. تراکتور با سیستم و شیوه جدید وارد این مسابقه شده بود، اما بازی پایاپای بود. یک موقعیت را تبدیل به گل نکردیم، اما پس از ۱۰ نفره شدن، تراکتور فشار زیادی بر ما وارد کرد و دو بار به تیرک ما زدند.

 

مربی پدیده یادآور شد: یک گل زدیم و تا دقیقه ۷۵ تلاش کردیم تا برنده باشیم، اما یک گل خوردیم ولی بچه‌ها کاری به شرایط ۱۰ نفره بودن، نداشتند و می‌خواستند برنده باشند. به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم چراکه آنها هم زحمت کشیدند.

 

فاضلی اضافه کرد: تراکتور در حال تغییر است و آقای خطیبی تغییرات خوبی در این تیم ایجاد می‌کند که تبعاتی هم دارد ولی ما هم زحمت زیادی کشیدیم تا برنده شویم.

 

او با بیان اینکه تعطیلی لیگ ضربه بزرگی به ما زد، گفت: پس از دو بار وقفه لیگ برتر دو باخت دادیم و مطمئن باشید اگر آن تعطیلی‌ها نبود، پدیده شرایط بهتری داشت.

 

مربی پدیده درباره داوری دیدار با تراکتور عنوان کرد: ما در مرحله اول از داوری ضربه دیدیم. من بارها در این سالن کنفرانس گفته‌ام. وقتی یک داور در دقیقه ۱۰ به بازیکن کارت زرد می‌دهد، امکانش است بازیکن را پنج دقیقه بعد اخراج کنید. با اولین خطا به بازیکن ما و آنها اخطار داد و باید نظر کارشناسان را بپرسیم، اما فکر می‌کنم آن صحنه اخراج نداشت.

 

فاضلی اضافه کرد: در ادامه هم یک پنالتی به نفع ما گرفته شد که بازهم می‌گویم این صحنه را به کارشناسان داوری می‌سپاریم. اگر جمعا نگاه کنیم، پدیده در این فصل از داوری ضربه دیده و برآیند دقیقی داشته باشیم، ضربه خوردیم.

 

او تاکید کرد: نمی‌دانیم اعتراض خود را چطور بگوییم ولی باید سعی کنیم مسائل غیرفوتبالی در نتایج فوتبال تاثیرگذار نباشد. در فوتبال روز دنیا هم این اتفاق به‌طور دقیق نمی‌افتد ولی ما باید تلاش کنیم به شرایط خوبی برسیم. همه چیز مسائل داوری نیست، اما در برخی صحنه‌ها می‌بینیم که داوران ما در مدیریت مسابقه مشکل دارند و همین مسئله عملکرد دو تیم را برهم می‌زند.

 

فاضلی تصریح کرد: عرب‌براقی داور جوانی است و قبلا هم داور بازی‌های ما بوده است. امیدوارم او از قضاوت خود آنالیز دقیقی داشته باشد و اشتباهاتش را برطرف کند، اما این ایرادها مثل دیدار ما مقابل استقلال نباید موجب فنا شدن بشود؛ به ویژه تیم‌های خصوصی همانند ما که شاید با یک باخت وارد بحران می‌شدیم.

 

دیدگاه‌ها