کد خبر : 1764175 | 06 تیر 1400 ساعت 00:21 | 61.4K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت غلط به داوری ما کمک نمی‌کند

واکنش رحمتی به دعوای لفظی کریمی و خطیبی

سرمربی تیم پدیده مشهد به تمجید از تلاش و سخت کوشی شاگردانش پرداخت.

واکنش رحمتی به دعوای لفظی کریمی و خطیبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده امشب در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در حالی که 70 دقیقه را 10 نفره بازی کرد موفق شد میهمان خود تراکتور را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. سید مهدی رحمتی، سرمربی پدیده در پایان بازی در جمع خبرنگاران حضور یافته و در مورد این پیروزی و شرایط تیمش صحبت کرد:

 

مقابل استقلال حق ما باخت نبود

در بازی قبل مقابل استقلال هم حق تیم ما باخت نبود. یک پنالتی صد در صد برایمان نگرفتند و دو تا توپ هم به تیر دروازه زدیم. بچه های تیم زحمت کشیده و تلاش کرده بودند و کمترین حق شان مساوی بود ولی خب سه امتیاز را به استقلال واگذار کردیم که مبارکشان باشد. بلافاصله این بازی را داشتیم که با توجه به اینکه تیم مان جوان است یک مقدار کارمان سخت بود. ریکاوری کردن تیم به لحاظ روانی و بدنی یک مقدار سخت است ولی خدا را شکر آن را انجام دادیم.

 

بچه ها با تمام وجود زحمت کشیدند

بابت بازی امروز هم از بچه ها تشکر می کنم. به معنای واقعی نشان دادند که یک تیم هستند. در این یک سال و اندی که تیم مشکلات زیادی داشت، 12-13 بازیکن از تیم جدا شد، مشکلاتی که به علت پرداختی و مالکیت وجود داشت بچه ها محکم و استوار به عشق مردم خراسان و امام رضا ماندند پای تیم و زحمت کشیدند. امروز نشان دادند که چه بزرگمردانی هستند. از جان مایه گذاشتند. در فوتبال 70 دقیقه 10 دقیقه بازی کردن کار سختی است آن هم مقابل تیم تراکتور که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. جایگاه تراکتور از تیم ما بالاتر بود ولی بچه ها زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند. به آنها تبریک می گویم؛ شیر مادرشان حلالشان باشد. از صمیم قلب از آنها تشکر می کنم.

 

به خدا داوران خارجی را هم دیدیم

در مورد داوری صحبت نمی کنم. در بازی قبل بلافاصله بعد از اینکه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد 5 تا کارشناس داوری آمدند و گفتند که توپ خورده به زمین و بعد به دست خورده است. از دید خودشان، چیزی که در ذهن شان است و چیزی که بهشان دیکته شده است، می آیند و می گویند. این حمایت های غلط به داوری ما کمکی نمی کند. هیچ ایرادی ندارد که بگویند پنالتی بود اما داور نگرفت ما که کاری نمی توانیم بکنیم. ولی اینکه شما بیایی جایی را که به نفع خودتان است را ببینی و جایی که بازیکن دستش را می برد و توپ را می گیرد نبینی درست نیست.

 

صحنه را دوباره ببینید واضح است که توپ در فاصله ده متری به زمین می خورد و بازیکن بدن را می برد و دست را باز کرده و توپ را می گیرد. این در همه جای دنیا پنالتی است هر جا که می خواهید ببرید و نشان دهید البته به جز کارشناسان ایران، می گویند پنالتی است. ما هم 20 سال فوتبال بازی کردیم؛ 15 سال تیم ملی بودیم و به خدا داوران خارجی را هم دیدیم. از داور بازی امروز هم تشکر می کنم. یک جاهایی من اعتراضاتی داشتم. اخطار اول و اخراج نعمتی به حق بود. صحنه پنالتی را ندیدم و نمی توام در موردش نظر بدهم.

 

با کریمی برخورد می کنیم

رحمتی در مورد اعتراضات مکرر بازیکنان تیمش در جریان بازی و درگیری یکی از شاگردانش با خطیبی گفت: وقتی یک تیم از دقیقه 15 ده نفره می شود و باید در آن تایم بالای بازی دوندگی داشته باشند اعتراض کردن طبیعی است. ولی اینکه آقای کریمی با آقای خطیبی در داخل زمین با لحن بدی صحبت کرد من اصلا نمی پسندم. من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدم و عذرخواهی کردم حتما هم با امیرحسین کریمی برخورد می کنیم.

دیدگاه‌ها