کد خبر : 1764178 | 06 تیر 1400 ساعت 01:13 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

یولمند: دانمارک تا پایان مبارزه می کند

کسپر یولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک به تمجید از عملکرد کسپر دولبرگ پرداخت.

یولمند: دانمارک تا پایان مبارزه می کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک امشب با دبل کسپر دولبرگ و درخشش او با چهار گل تیم ملی ولز را از پیش رو برداشته و راهی جمع هشت تیم برتر یورو 2020 شد. کسپر یولمند در پایان این دیدار تاکید کرد بازیکنان تیم ملی دانمارک تا پایان تورنمنت با تمام وجود برای کسب موفقیت مبارزه خواهند کرد.

 

کسپر یولمند گفت: باید بگویم که عملکرد کسپر دولبرگ شگفت انگیز بود و من فکر می کنم ما یک ستاره در خط حمله دانمارک به نام کسپر دولبرگ داریم. کسپر در اوایل تورنمنت در تمرینات خیلی آماده بازی نبود، اما در حین تمرینات متوجه شدم که شرایط او مناسب است. فکر می کنم قرار بر این بود که اوج عملکرد دولبرگ در مسابقه امشب رقم بخورد و گل اول او شگفت انگیز بود.

 

1616614

 

ما به یکدیگر، تیم و ویژگی های خود ایمان داریم. نیازی نیست که به عملکرد خودمان تا اینجای کار فکر کنیم و ما یک بازی سخت در روزهای پیش رو خواهیم داشت و این تنها چیزی است که ما در حال حاضر بر روی آن تمرکز کرده ایم. تنها چیزی که می توانم قول بدهم این است که قرار است تا پایان برای رسیدن به کسب موفقیت مبارزه کنیم. ما باید انعطاف پذیر باشیم. در طول بازی همه چیز عالی نبود، اما ما بهتر شدیم و این کاری است که تا به حال چندین بار انجام داده ایم."

دیدگاه‌ها