کد خبر : 1764179 | 06 تیر 1400 ساعت 01:18 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

رابرت پیج: گل دوم دانمارک بازی را عوض کرد

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز به خاطر شکست سنگین برابر دانمارک ناامید شده است.

رابرت پیج: گل دوم دانمارک بازی را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز با ارائه نمایشی ضعیف با چهار گل برابر دانمارک مغلوب شده و وداع تلخی با رقابت های یورو 2020 داشت. راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز در پایان این دیدار مدعی شد در کل عملکرد تیمش در تورنمنت یورو 2020 مثبت بوده و آنها دست به کار بزرگی زده اند.

 

راب پیج، سرمربی ولز گفت:  دانمارک خیلی زود در نیمه دوم به گل رسید و این اتفاق روند بازی را تغییر داد. همه ما ناامید شده ایم، اذیت شده ایم و نمی خواستیم هوادارانمان در نهایت شاهد رقم خوردن چنین نتیجه ای باشند. اما با توجه به شرایط تیم ملی ولز، در کل کاری که این گروه از بازیکنان انجام داده اند یک موفقیت بزرگ محسوب می شود."

 

1616630

 

جو آلن، هافبک تیم ملی ولز گفت: "بحث کمبود شور و هیجان نیست، اما ما قادر به خلق آن لحظه جادویی برای کسب موفقیت نبودیم. بدیهی است که گل دوم دانمارک در اوایل نیمه دوم شرایط را خیلی دشوار کرد و البته نتیجه خیلی بدتر از سبک بازی ما رقم خورد.

 

برنامه بازی امروز ما این بود که خودمان را تحمیل کرده و شرایط را برای دانمارک دشوار سازیم. انصافا در اوایل بازی نیز ما این کار را انجام دادیم. آنها تغییراتی ایجاد کرده و شرایط را به نفع خود تغییر دادند و بدیهی است که گلزنی همه چیز را تغییر می دهد."

دیدگاه‌ها