کد خبر : 1764217 | 06 تیر 1400 ساعت 10:15 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

هوادار – شاهین؛ سخت و نفس گیر در بوشهر

دیدارهای هفته ی سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز به طور همزمان برگزار می شود. ساعت 20:30.

هوادار – شاهین؛ سخت و نفس گیر در بوشهر 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس شاهین شهرداری بوشهر که با 49 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار دارد میزبان تیم هوادار صدرنشین بازی ها با 53 امتیاز خواهد بود. دیداری که سه امتیاز آن هم برای میزبان حیاتی و سرنوشت ساز است و هم برای میهمان. داوود مهابادی، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفته این آخرین فرصت آنها برای صعود به لیگ برتر است. حق با اوست. در صورتی که شاهین سه امتیاز این بازی را نگیرد شانس هایش برای صعود به لیگ برتر به حداقل خواهد رسید.  تصور کنید هوادار 56 امتیازی شود و هم چنین بادران که با تیم هوادار هم امتیاز است و شاهین شهرداری بوشهر هم 49 امتیازی باقی بماند. بدون شک جبران 7 امتیاز اختلاف در در سه هفته ی پایانی مسابقات سخت خواهد بود. 

 

البته هوادار هم به اهمیت 3 امتیاز بازی امروز اشراف کامل دارد چرا که به خوبی می داند در صورت عدم دست یابی به آن ممکن است صدرنشینی را از دست بدهد به خصوص که بادران در خانه میزبان چوکای تالش است. از سویی از دست دادن سه امتیاز این بازی نه تنها ممکن است موجب صدرنشینی بادران شود بلکه شاهین شهرداری بوشهر را به امتیاز 52 و به یک قدمی هوادار خواهد رساند. پیش بینی می شود هر دو تیم در این بازی برای کسب سه امتیاز بازی کنند و بدون شک در هوای گرم بوشهر رقابت سخت و نفس گیری خواهند داشت. شاهین شهرداری بوشهر در هفته های اخیر روند خوبی داشته و از سویی در چند بازی در دقایق پایانی بازی برنده شده است. در آنسوی میدان هوادار در هفته های اخیر از بازی با تیم های مدعی جان سالم به در برده است و نشان می دهد بازی با تیم های رقیب را هم خوب بلد است. 

 

نتیجه ی این بازی تکلیف یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر را مشخص خواهد کرد. در هفته های اخیر تیم هایی چون استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد – پارس جنوبی جم – مس کرمان و ... شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهین شهرداری بوشهر هم به چنین سرنوشتی دچار می شود یا بر خلاف این تیم ها در جدول صعود باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها