کد خبر : 1764246 | 06 تیر 1400 ساعت 12:34 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسپر هیولماند:

عشق به کریستین اریکسن به ما بال داد

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، ضمن تشکر از حمایت هواداران از این تیم درباره تاثیری که ایست قلبی کریستین اریکسن بر بازیکنانش داشت، صحبت کرد.

عشق به کریستین اریکسن به ما بال داد

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک شب گذشته موفق شد پس از در هم شکستن ولز با چهار گل، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2020 صعود کند.

سرمربی این تیم می گوید که واکنش عمومی به اتفاق ترسناکی که برای کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، در اولین مسابقه آنها در یورو رخ داد، به شاگردانش کمک کرد تا به موفقیت برسند.

 

1616760

 

کاسپر هیولماند پس از صعود به دور یک چهارم نهایی یورو با تشکر از حمایت هواداران گفت که عشق آنها به کریستین اریکسن به تیم ملی دانمارک بال داده است.

تیم هیولماند پس از از دست دادن کریستین اریکسن در نخستین بازی خود در مرحله گروهی، جایی که این بازیکن در پایان نیمه اول در زمین مسابقه دچار ایست قلبی شد و به زحمت نجات پیدا کرد، به خوبی توانست با غیبت او کنار بیاید. سرمربی تیم ملی دانمارک به شدت از حجم عظیم حمایت مردم از تیمش پس از این حادثه دلگرم شده است.

 

1616756

 

هیولماند گفت: "وقتی کریستین دچار ایست قلبی شد، همه چیز برای من تغییر کرد. ناگهان ما در موقعیتی کاملا متفاوت بودیم. ما به این عشق و حمایت احتیاج داشتیم و این عشق و حمایت به ما بال داد.

سخت است که باور کنیم که این واقعیت است. من عمیقا از تمام دانمارکی هایی که به اینجا آمدند سپاسگزارم. این دیوانه کننده است... خیلی ممنونم...

من بچه ها را ستایش می کنم. در طول بازی همه چیز عالی نبود اما ما صعود کردیم. این بچه ها جنگجوهای واقعی هستند."

 

1616759

 

اریکسن پس از احیا در زمین بازی مجبور شد شش روز در بیمارستان بستری شود و بعد از کار گذاشتن یک دستگاه ضربان ساز در قلبش برای استراحت به خانه رفت. ممکن است دوران فوتبال اریکسن به پایان رسیده باشد اما او و اتفاق ناگواری که برایش افتاد چنان تاثیر تکان دهنده ای روی دانمارکی ها گذاشته است که به نظر می رسد به عشق هم‌تیمی‌شان که جانی دوباره یافته است، تا فینال تخت گاز بروند.

 

 

دیدگاه‌ها