کد خبر : 1764251 | 06 تیر 1400 ساعت 12:47 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بار بود که در تبریز اذیت شدم؛

شیری: ساکت موج رفاقت در تیم را بالا برد

کاپیتان نساجی که موفق شد در دیدار با ماشین سازی گلزنی کند خودش را در این فصل ۴ گله و یک عنوان تازه نیز کسب کرد.

شیری: ساکت موج رفاقت در تیم را بالا برد 

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در خصوص پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی سختی بود‌. ما شرایط ویژه ای  در جدول و به تک تک امتیازات بازی های آینده نیاز داریم. ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت و بازیکنان شان آمده بودند  که خودشان را نشان دهند و بتوانند آینده ای  در فوتبال و لیگ داشته باشند. آن ها  خیلی خوب بازی و کار را برای ما سخت کرده بودند. تیم ما تمرینات خوبی را در دورانی که لیگ تعطیل  بود پشت سر گذاشته بود و با آمادگی کامل توانستیم به مسابقه بیاییم و سه امتیاز را بگیریم.


مدافع نساجی در خصوص گلی که به ثمر رساند و خودش را ۴ گله کرد ادامه داد: در چند صحنه برای ضربه ایستگاهی و کرنر بود که با بقیه مدافعان اضافه می شدیم تا بتوانیم کمک کنیم و مثمر ثمر باشیم که این اتفاق برای من و امیر جانملکی دیگر مدافع میانی تیم افتاد و خدا را شکر توانستیم دو گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم.


وی در مورد اینکه موفق به کسب عنوان گلزن ترین بازیکن تاریخ نساجی در لیگ برتر لقب گرفته گفت: به هر حال من همیشه تلاش می کنم وظیفه اولم یعنی دفاع کردن را به خوبی انجام بدهم و امیدوارم توانسته باشم این کار را انجام دهم و اگر نیاز بود در بخش گلزنی کمک کنم این کار را انجام می دهم و  می توانستم در این زمینه بیشتر از فرصت هایم استفاده کنم ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که تا این جای کار این آمار رقم خورده و خوشحالم که این شرایط برای من به وجود آمد. در جریان بازی در شرایطی قرار نمی گیرم که خودم را با مهاجمان تیم مقایسه کنم ولی در ضربات ایستگاهی و پنالتی می توانم گل بزنم. بازیکنان تیم ما همه تلاش می کنند و زحمت می کشند تا این شرایط گلزنی را برای همدیگر به وجود بیاورند. گل زدن خیلی شیرین است و هرکس دیگری می تواند در آن لحظه جای من باشد و گل را به ثمر برساند. این شانس نصیب من شد و این اتفاق برای من افتاد. انشالله در ادامه راه این شرایط برای بچه های دیگر هم به وجود بیاید تا ما شرایط بهتری در لیگ و جدول پیدا کنیم.

 

1616376


کاپیتان نساجی مازندران در مورد شادی گلشان که بازیکنان نساجی همه بعد از گل ساکت الهامی سرمربی شان را در آغوش می گیرند نظرش را اینگونه بیان کرد: با توجه به شرایط اخلاقی و شخصیتی که ایشان داشت موج رفاقت در تیم را خیلی بالا برد و تمام بچه ها با هم یکدل به دنبال موفقیت تیم هستند و کسی که باعث این اتفاق شد آقای الهامی است. شما دارید می بینید که ما در این مدت چه نتایجی گرفتیم. تمام این اتفاقات اول به خاطر دانش آقای الهامی است و دوم هم رفاقت بچه ها و فکر می کنم دلیل شادی گل همین باشد.


بازیکن نساجی در مورد شرایط آب و هوایی تبریز گفت: روز بازی و‌ روز قبلش گرمای بی سابقه ای بود و بالای ۴۰ درجه بود و این اولین بار بود در تبریز خود من اذیت شدم ولی توانستیم بازی را کنترل کنیم و ببریم. 


مدافع نساجی در مورد اینکه در لیگ می مانند یا خیر گفت: من فکر می کنم صحبت در این باره خیلی زود است. ما تنها کاری که در این ۷ هفته گذشته که آقای الهامی آمده توانستیم انجام بدهیم اینکه از ۷ بازی ۵ بازی را ببریم و خودمان را از پایین جدول هنوز جدا نکردیم ولی تمام تلاشمان این است فاصله مان را با تیم های بالایی خیلی کمتر کنیم و الان به تیم های بالاتر از خودمان نزدیک تر شدیم. اگر همین روند را حفظ می توانیم جایگاه بهتری در لیگ کسب کنیم.


شیری در مورد دیدار بعدی با پیکان افزود: پیکان تیم خیلی خوبی است و تیم منسجمی دارند. بازی ما داخل خانه است و مثل تمام بازی هایی که انجام دادیم سخت است ولی نیاز داریم که خودمان را از این شرایط خارج کنیم و این دیدار را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و تمام تلاشمان را می کنیم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها