کد خبر : 1764284 | 06 تیر 1400 ساعت 15:30 | 52.1K بازدید | 1 دیدگاه

یان فرتونگن:

فرزندانم به جای بلژیک طرفدار پرتغالند!

مدافع باتجربه بلژیک فاش ساخت که فرزندان او به سبب زندگی در پرتغال از این تیم طرفداری می کنند.

فرزندانم به جای بلژیک طرفدار پرتغالند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی بلژیک و پرتغال امشب از یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف هم خواهند رفت. 

 تیم ملی بلژیک مطابق انتظارات توانست در گروه خود رتبه نخست را کسب کرده و راهی یک هشتم نهایی یورو 2020 شود. بلژیک توانست روسیه، فنلاند و دانمارک را مغلوب کند ولی از بخت بد باید در یک هشتم نهایی برابر پرتغال مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

پرتغال هم با کسب رتبه سوم گروه خود باید برابر بلژیک قرار بگیرد و بدون شک شاهد جدال جذابی خواهیم بود. دیداری که امشب ساعت 23.30 برگزار می شود.

 

 

1439239

 

 

یان فرتونگن مدافع باتجربه تیم ملی بلژیک که سال ها برای تاتنهام بازی می کرد و تابستان گذشته راهی بنفیکا شد، در مصاحبه قبل از بازی فاش ساخت که فرزندان کوچک او به سبب زندگی در شهر لیسبون فکر می کنند امشب باید از پرتغال هواداری کنند:« فرزندانم در لیسبون به مدرسه می روند و طبعا آنجا همه هوادار پرتغال هستند.

آنها نیز تصور می کنند امشب باید از این تیم طرفداری کنند و مجبور شدم برای شان توضیح بدهم که تیم ملی آنها بلژیک است نه پرتغال و اینکه پدرشان برای بلژیک بازی خواهد کرد.»

 

 

1123530

 

 

فرتونگن ادامه داد:« اولین و صدمین بازی ملی من برابر پرتغال بود و این کشور در دوران فوتبالم همیشه نقش مهمی داشته است. قرار گرفتن برابر پرتغال برای من اهمیت خاصی دارد و البته انتظار هم نداشتم که به این زودی به هم برخورد کنیم. نسل فعلی پرتغال بی نظیر است و در هر پستی بهترین های دنیا را دارند. دوره قبلی قهرمان شدند و بدون شک کار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.»

 

لازم به ذکر است که بازی امشب، بازی شماره 130 فرتونگن با پیراهن تیم ملی بلژیک است.

دیدگاه‌ها