کد خبر : 1764291 | 06 تیر 1400 ساعت 16:15 | 57K بازدید | 2 دیدگاه

بازنشسته نمی شوم

گرت بیل تکلیف آینده اش را مشخص کرد

گرت بیل به یک رسانه ولزی گفت که فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

گرت بیل تکلیف آینده اش را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در شبی که حرفی برای گفتن نداشت، با چهار گل برابر تیم ملی دانمارک مغلوب شد و وداع تلخی با رقابت های یورو 2020 داشت. گرت بیل کاپیتان باتجربه تیم ملی ولز علاقه ای به صحبت در مورد آینده خود نداشت و در واکنش به این سوال، عکس العمل تند و غیرمنتظره ای از خود نشان داد.

او در واکنش به سوال خبرنگار بی بی سی در مورد احتمال بازنشستگی اش از بازی های ملی عصبانی شد و بدون پاسخ میکسدزون را ترک کرد اما کمی بعد در مصاحبه با یک رسانه ولزی با زبان بومی این کشور شایعات در مورد خداحافظی اش را تکذیب کرد. اخیرا گفته شده بود که او پس از یورو 2020 فوتبال را کنار می گذارد.

 

 

1616807

 

 

گرت بیل در این رابطه گفت:« می خواهم همچنان به فوتبال ادامه دهم. گاهی مردم سوالاتی احمقانه می پرسند ولی باید بگویم که از بازی برای تیم ملی کشورم لذت می برم و تا زمانی که در فوتبال باشم، برای ولز به میدان خواهم رفت.»

 

بیل ادامه داد:« از حالا باید تمرکزمان روی دور مقدماتی جام جهانی قطر باشد. از تجربه یورو 2020 باید استفاده کرده و با افزایش اعتماد به نفس، شانس مان برای رسیدن به جام جهانی را بالا ببریم. معتقدم می توانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.»

 

 

1616806

 

 

بیل پس از چند هفته استراحت به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد و به نظر می رسد فصل بعد برای این باشگاه و زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها