کد خبر : 1764353 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

شهرداری آستارا 1 - خیبر خرم آباد 4

لیگ یک / بازگشت فوق‌العاده خیبر در 10 دقیقه

شاگردان عبدالله ویسی موفق شدند تا در خانه حریف، با برتری دو بر یک از زمین مسابقه خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه" جدال شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد یکی از رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران را شکل می‌داد، دیداری که آستارایی‌ها برای کم کردن فاصله خود با نیمه بالایی جدول برای سه امتیاز آن تلاش می‌کردند و در سوی دیگر، خیبری‌ها به دنبال پایان لیگ یک با حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی بودند، چرا که صعودشان به لیگ برتر غیرممکن شده بود.

 

خیلی زود و در دقیقه 5 بود که آستارایی‌ها توانستند توسط آرمین منفرددوست به گل برسند و گلزنی او باعث شد تا این ذهنیت پیش بیاید که خیبر در آستانه پنجمین ناکامی متوالی در رسیدن به پیروزی قرار دارد و این نتیجه می‌توانست موقعیت آن‌ها در جایگاه هشتم جدول را هم به خطر بیندازد.

 

 

1616903

 

 

اما خیلی زود فرزاد محمدی توانست گل خورده خیبر را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند؛ بعد از این گل توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان ویسی بود و آن‌ها خلق موقعیت پرشماری روی دروازه حریف داشتند اما نیمه اول دیگر توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم خیمه سنگین خیبری‌ها روی دروازه شهرداری آستارا ادامه داشت تا این‌که در دقیقه 80 سرانجام ایستادگی مدافعان شهرداری به پایان رسید و شاگردان عبدالله ویسی توانستند 10 دقیقه رویایی را پشت سر بگذارند و توانستند توسط ابتدا رضا شکری پیروزی خود را قطعی کنند و سپس جشنواره گل‌شان با گلزنی عارف رستمی و مصطفی نوروزی ادامه پیدا کرد تا در پایان کار، بازی با برتری 4 بر 1 خیبر به پایان برسد و شاگردان ویسی به چهار هفته ناکامی خود در کسب پیروزی پایان دهند.

 

با این نتیجه، خیبر توانست موقتا به جایگاه هفتم جدول صعود کند و 45 امتیازی شود؛ شهرداری آستارا هم با شکستی که متحمل شد، 38 امتیازی باقی ماند و در جایگاه دوازدهم جایگاهش در دست نخورده باقی ماند.

دیدگاه‌ها