کد خبر : 1764358 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

فجر سپاسی۲ آرمان گهرسیرجان۱

لیگ یک/ فجر در 20 دقیقه 3 امتیاز گرفت

فجر سپاسی در شرایطی که با یک گل از میهمان عقب افتاد توانست کامبک بزند تا در رقابت بالای جدول باقی بماند.

لیگ یک/ فجر در 20 دقیقه 3 امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، امشب دو تیم فجرسپاسی و آرمان گهر سیرجان در شیراز به مصاف هم رفتند. این بازی خانگی بسیار برای تیم فجر اهمیت داشت چرا که هفته گذشته با تساوی بد موقع مقابل استقلال خوزستان ۴۸ امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفت. این تساوی به سود دو تیم تهرانی هوادار و بادران بود که سایه به سایه هم پیش می‌روند.

 

از طرف دیگر آرمان گهر نیز هفته گذشته در سیرجان با چهار گل نود ارومیه را در هم کوبید و برای این بازی انگیزه بسیار بالایی داشت. این بازی در نیمه اول با موقعیت‌های هر دو تیم همراه بود که در نهایت سرانجامی نداشت و نیمه اول در نهایت بدون گل پایان یافت. تیم میهمان در نیمه دوم بهتر بازی را شروع کرد و صاحب توپ بود. آن‌ها با نفوذ از کناره‌ها و روی توپ‌گیری از بازیکنان فجر توپ را پشت محوطه جریمه به سعید قائدی فر رساندند تا او با شوتی غافلگیر کننده دروازه تیم میزبان رادر دقیقه ۶۰ باز کند.روی این صحنه اشتباه گلر فجر بی تاثیر نبود.

 

برتری آرمان گهر ده دقیقه بیشتر دوام نداشت و پس از گل خوردن، فجری‌ها به خودشان آمدند و در دقیقه ۷۰ روی یک حرکت خوب توپ را در عمق به میلاد احمدی رساندند و این بازیکن با فرصت طلبی کار را به تساوی کشاند. در ادامه و درحالی که دو تیم سعی در پیروزی بازی داشتند گل رضا آقابابایی برای فجر سپاسی ورزشگاه پارس شیراز را به رنگ طلایی درآورد تا این پیروزی با کامبک رقم بخورد. با این نتیجه فجر ۵۱ امتیازی شد و همچنان برای صعود در سه هفته باقی‌مانده امیدوار ماند.

دیدگاه‌ها