کد خبر : 1764359 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه یک – پارس جنوبی جم یک 

لیگ یک / خوشه طلایی از منطقه ی صعود دور شد

خوشه طلایی یک بار دیگر با امتیازاتی که در هفته های پایانی از دست داد شانس خود را برای صعود به لیگ برتر کم کرد!

لیگ یک / خوشه طلایی از منطقه ی صعود دور شد 

به گزارش" ورزش سه"، خوشه طلایی در مصاف با پارس جنوبی جم که هفته ها پیش شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده بود موقعیت خوبی داشت با کسب سه امتیاز شمار امتیازات خود را به عدد 51 برساند و به سه امتیازی تیم های اول و دوم جدول برسد اما در نهایت به نتیجه ی مساوی یک بر یک دست یافت. حالا این اختلاف 5 امتیاز است و بی تعارف جبران آن در فاصله ی سه هفته مانده به پایان بازی ها شدنی اما بسیار سخت است. به خصوص با روند امتیاز گیری که تیم های هوادار و بادران دارند. 

 

در این بازی برای تیم خوشه طلایی حسن مرادی فرد گل زد. کاپیتان این تیم که در هفته های پایانی به گلزن قهار این تیم تبدیل شده است. این گل می رفت که سه امتیاز مهم و حیاتی برای تیم  خوشه طلایی به ارمغان بیاورد اما پارسی ها برای فرار از شکست در این بازی دست به حمله زدند و در نهایت گل خورده را جبران کردند. زننده ی گل تیم پارس جنوبی جم یاشار احمدی بود. 

 

تیم خوشه طلایی در حالی دو امتیاز حیاتی را از دست داد که در این بازی هم وحید بیاتلو را در کنار خط در اختیار نداشت. او به دلیل رفتاری که در بازی با تیم بادران داشت علاوه بر اخراج از سوی داور سه جلسه محروم شد. او در حالی بار دیگر به کنار خط تیم خوشه طلایی بر می گردد که این تیم بیشتر شانس هایش را برای صعود به لیگ برتر از دست داده است و حالا برای صعود باید منتظر اما و اگرهای زیادی باشد. نباید از بازی جوانمردانه تیم پارس جنوبی در این بازی به آسانی بگذریم. تیمی که اگر چه شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و خطر سقوط به دسته ی پایین تر را هم احساس نمی کند اما با همه ی توان در میدان حاضر شد و با یک امتیاز میدان را ترک کرد.

دیدگاه‌ها