کد خبر : 1764364 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان البرز صفر  - استقلال خوزستان یک 

لیگ یک / استقلال خوزستان برنده ی بازی تشریفاتی

استقلال خوزستان در بازی تشریفاتی با گل ریحان با یک گل برنده شد تا شمار امتیازاتش به عدد 46 برسد و در رده ی هفتم جدول جا بگیرد.

لیگ یک / استقلال خوزستان برنده ی بازی تشریفاتی 

به گزارش "ورزش سه"، برای تیمی که هفته های متمادی در جمع مدعیان صعود قرار دارد و به یکباره شانس صعود را از دست می دهد دنبال کردن بازی ها سخت است. همان طور برای تیمی که به دسته ی پایین تر سقوط کرده ودیگر شانسی برای بقاء در جدول بازی ها ندارد. با این حال هر دو تیم محکوم هستنددر هفته های باقی مانده برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود با همه ی توان به میدان بیایند. 

 

گل ریحان که پیش از این بازی با استعفای سرمربی خود یعنی محمود شافعی مواجه شده بود در این دیدار مقاومت خوبی داشت و حتی می توانست به یک امتیاز برسد اما در نهایت در برابر یکی از ضربات استقلال خوزستان تسلیم شد و برنده بازی شاگردان امیر خلیفه اصل بودند. تیمی که برای صعود به لیگ برتر باید منتظر برنامه ریزی در فصل جدید باشد. این تیم اگر چه در فصل جاری شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد اما تجربیات خوبی به دست آورد که در صورت بهره گیری از آنها در فصل آینده شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت. 

 

گل ریحان هم باید فصل آینده در لیگ 2 رقابت کند.  مسابقاتی که در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود و تیم های اول و برنده تیم های دوم دسته اولی می شوند. صعود سه تیم از جمع 28 تیم بسیار سخت است و در نهایت باید به این نکته اشاره کرد گل ریحان تاوان امتیازاتی که از دست داد باید با حضور در لیگ 2 بدهد. تیمی که در برهه ای مربیان اسمی را بخدمت می گرفت تا به لیگ برتر صعود کند اما در این فصل بیشتر شاهد حضور مربیان کم نام و نشان و بدون کارنامه در راس کادر فنی این تیم بودیم که دستاورد آن سقوط به لیگ 2 بود. البته بیشتر مشکلات این تیم مدیریتی و مالی بود.

دیدگاه‌ها