کد خبر : 1764365 | 06 تیر 1400 ساعت 23:13 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

دی لیخت: به خاطر اشتباه من حذف شدیم

ستاره های تیم ملی هلند از باخت برابر جمهوری چک و حذف از یورو 2020 ناامید هستند.

دی لیخت: به خاطر اشتباه من حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند امشب در عین ناباوری با دو گل مغلوب جمهوری چک شده و وداعی غیرمنتظره با تورنمنت داشت. اخراج عجیب ماتیاس دی لیخت در اوایل نیمه دوم کار تیم ملی هلند را دشوار کرد و حالا ستاره های بزرگ این تیم به این شکست تلخ واکنش نشان داده اند.

 

فرانکی دی یونگ: "من نمی دام چرا، اما انگار در طول مسابقه خسته بودیم. ما واقعا می خواستیم در این دیدار پیروز شویم. برای برخی از بازیکنان تیم ملی هلند این بزرگ ترین بازی دوران ورزشی آنها تاکنون بوده است. اینطور نبود که ما از نظر تاکتیکی آماده نباشیم. ما متمرکز بودیم و آنها را دست کم نگرفتیم. ما فقط نتوانستیم سبک بازی خود را ادامه دهیم و گاهی اوقات چنین روزهایی رقم می خورد."

 

1616875

 

ماتیس دی لیخت: "البته که احساس بدی دارم. ما در اصل در این مسابقه به خاطر کاری که من کردم شکست خوردیم. ما بازی را تحت کنترل داشته و چند موقعیت مخصوصا در نیمه اول ایجاد کردیم. من تصور نمی کنم که آنها فرصت های زیادی روی دروازه ما ساختند، اما طبیعتا این کارت قرمز شرایط بازی را عوض کرد. 

 

این اتفاق جریان بازی را تغییر داد و من نباید اجازه می دادیم که این اتفاق برایم رخ دهد. من چند دقیقه آخر بازی را تماشا می کردم و واقعا خودم را مقصر می دانم. این دوره مسابقات قهرمانی اروپا یک فرصت طلایی بود، اما اینطور حذف شدن خیلی دردناک است. ما در مرحله گروهی خوب ظاهر شدیم و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل جمهوری چک شکست خوردیم."

 

جورجینیو وینالدوم: "گل هایی که دریافت کرده و شانس هایی که استفاده نکردیم از ذهن من می گذرد. بعد از کارت قرمز تحت فشار قرار دادن حریف سخت بود و اوضاع برای ما دشوارتر شد. البته کل مسابقه سخت بود و در واقع نتوانستیم با سبک پرس حریف خود را سازگار کنیم. ما نتوانستیم فضایی برای خلق موقعیت ایجاد کنیم. البته در نیمه اول چند موقعیت خلق کردیم، اما این برای کسب پیروزی کافی نبود."

دیدگاه‌ها