کد خبر : 1764375 | 06 تیر 1400 ساعت 23:45 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

13 امتیاز از 6 بازی؛ روانخواه به دنبال صعود است

امید رضا روانخواه به همراه بادران شانس بسیار زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد و تیمش در حالی در رده ی دوم جدول ایستاده که با صدرنشین هم امتیاز است.

به گزارش "ورزش سه"، در 6 هفته ای که امید رضا روانخواه هدایت بادران را برعهده گرفته تیم به 4 برد – 1 تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است و مجموع امتیازات کسب شده توسط این تیم 13 امتیاز است. یعنی همان فرمول قهرمانی؛ میانگین دو امتیاز از هر بازی بعلاوه یک. 

 

 

1616912

 

 

پیروزی بادران در خانه در برابر تیم های نود ارومیه و استقلال ملاثانی به دست آمد. این تیم دو پیروزی ارزشمند هم در خارج از خانه داشت. ده نفره در برابر تیم مس کرمان و در برابر پارس جنوبی جم که هفته ها پیش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می آمد. تنها باخت بادران در برابر خوشه طلایی در ساوه بود؛ آنهم در شرایطی که شاگردان امید رضا روانخواه با اخراج یکی از بازیکنان 10 نفره بازی کردند. 

 

بادران در هفته سی و یکم بازی ها امشب در خانه در برابر چوکا به نتیجه ی مساوی بدون گل دست یافت در حالی که ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف بود و حتی یک ضربه ی پنالتی را هم از دست داد. اما به نظر می رسد روند امتیاز گیری بادران این تیم را صعود به لیگ برتر نزدیک کرده است و می رود که بعد از 6 فصل حضور در لیگ یک صعود به لیگ برتر را تجربه کند. این یک خوشبختی بزرگ برای امید رضا روانخواه این مربی جوان خواهد بود. مربی ای که بعد از تجربه ی ناموفق در خیبر و در ابتدای فصل حالا ایده ها و تصمیمات خوبی را در بادران پیاده کرده و کسب 13 امتیاز از 6 بازی بدین معنی است که نه تنها به دنبال صعود به لیگ برتر بلکه به دنبال قهرمانی در این فصل از بازی ها است. اتفاقی که می شد امشب هم برای بادران رخ دهد اگر مرتضی خراسانی ضربه اش را تبدیل به گل می کرد. 

 

1616913

 

البته که کار برای هوادار و بادران هنوز تمام نشده است. سه هفته ی دیگر پیش روست. فجر سپاسی به 3 امتیاز هوادار و بادران رسیده و از سویی شاهین شهرداری بوشهر هم خوشبین است که در سه هفته ی پایانی دو تیم بالای جدول دچار لغزش شوند تا شانس صعود پیدا کند.

دیدگاه‌ها