کد خبر : 1764382 | 07 تیر 1400 ساعت 00:01 | 36.2K بازدید | 8 دیدگاه

فرشاد-سروش؛ این تقابل به نفع پرسپولیس بود!

در آخرین بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر سپاهان و فولاد به تساوی بدون گل رسیدند تا پرسپولیس در صدر بماند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای بازگشتن به صدر به سدی فولادی برخورد تا تیم یحیی گل‌محمدی باشد که با گل جنجالی مهدی عبدی به صدر برسد و به نوعی ارزش سه امتیازی که پرسپولیس از مس گرفت دو چندان شود. بازی در چند دقیقه ابتدایی در فولاد آره‌نا متعادل آغاز شد و سپس موج حملات متعدد سپاهانی ها شدت گرفت تا احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد باشد که خودنمایی کرده و اجازه گل‌زنی به شاگردان نویدکیا را ندهد.

 

 

1616922

 

در نیمه دوم سپاهان برای پس گرفتن صدر تلاش زیادی کرد و چند بار تا آستانه گل‌زنی پیش رفت اما در نهایت موفق نشد گلی بزند. در این نیمه فولاد نیز دست و پا بسته نبود و چند موقعیت مناسب به دست آورد. اتفاق ویژه این بازی علاوه بر به صدر رفتن پرسپولیس، جدال هم‌تیمی‌های سابق بود که در نهایت به سود سرخ‌ها خاتمه یافت. فرشاد احمد زاده و سروش رفیعی که در زمان برانکو دو هافبک مورد علاقه مرد کروات را تشکیل داده بودند و حتی برای فیکس شدن در بازی‌ها رقابتی نیز داشتند این بار رو به روی هم قرار گرفتند و جدال آن‌ها تیم سابق‌شان را در صدر نگه داشت.

 

احمدزاده هافبک فولاد در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین بود و ۲۲ پاس با دقت ۶۷ درصدی به شاگردان نکونام داد. او در کارهای دفاعی در زمانی که فشار حملات سپاهان زیاد بود نیز خوب عمل کرد و چهار قطع توپ و سه تکل موفق داشت. سروش رفیعی که در شرایط سخت مغز متفکر تیم محرم نویدکیا با ارسال‌هایش می‌شد در این بازی کاری از پیش نبرد و برای بازی‌سازی ۳۴پاس با دقت بیش از ۷۰درصد را به هم‌تیمی‌هایش داد. جدال رفقای سابق در میانه میدان فولاد آره‌نا در نوع خود جالب بود.

 

 

 

1616923

 

 

احمدزاده و سروش در یک فصل و توسط دو سرمربی متفاوت از لیست مدافع عنوان قهرمانی خط خوردند. رفیعی را کالدرون نمی‌خواست و احمدزاده مورد توجه یحیی گل‌محمدی نبود. البته در این بازی وحیدحیدریه دفاع چپ فولاد و ساسان انصاری نیز سابقه حضور در پرسپولیس را دارند اما رفیعی و احمدزاده در دوران اوج سرخ‌ها با این تیم به قهرمانی دست یافتند و در آسیا موفق ظاهر شدند. باید دید رفیعی در انتهای فصل بار دیگر دستش به جام قهرمانی خواهد رسید و یا اینکه جشن قهرمانی هم تیمی‌های سابقش را تماشا می‌کند.

 

1616921

دیدگاه‌ها