کد خبر : 1764424 | 07 تیر 1400 ساعت 10:51 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

پس از 22 بازی بدون شکست 

تست واقعی فولاد آرنا از راه رسید(عکس)

فولاد شب گذشته بیست و دومین بازی پیاپی خانگی را در فولاد آره‌نا بدون باخت گذراند و در دیدار بعد خانگی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان شب گذشته مقابل تیم سرسخت و پرمهره سپاهان در ورزشگاه خانگی به تساوی بدون گل رسید تا با ۳۵ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. امتیازاتی که فولاد در ورزشگاه خانگی می‌گیرد، قطعا به این تیم کمک خواهد کرد تا برای حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی و البته حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی بجنگد. 

 

شاگردان نکونام در ۲۲ بازی اخیر خانگی خود هیچ باختی نداشته‌اند و آخرین باخت آن‌ها مربوط به ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸ است، در دیداری که البته اشتباه داوری باعث شد فولاد برابر پرسپولیس بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید با این توجه که فولاد باید در دیدار بعدی خانگی خود مقابل پرسپولیس و شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار بگیرند.

 

1617017

 

 در این مدت فولادی‌ها ۱۶ برد و ۶ مساوی به دست آورده‌اند، تیم های پیکان، مس رفسنجان، سایپا، سپاهان، تراکتور و آلومینیوم اراک از ورزشگاه فولاد با تک امتیاز برگشته‌اند. استقلال (۲بار)، ذوب‌آهن (۲ بار)، شهر خودرو(۲بار)، گل‌گهر سیرجان (۲بار) تراکتور، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان(۲بار)، شاهین بوشهر، سایپا، نساجی، پارس جنوبی جم در این ۲۲ بازی اخیر شکست را پذیرفته و اهواز را ترک کرده‌اند.

 

قرمزهای اهوازی در ۱۶ دیدار از این ۲۲ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند و هیچ تیمی در این ورزشگاه نتوانسته در دو فصل اخیر و با حضور نکونام بیش از یک گل به فولاد بزند.

 

1617016

 

فولاد در دیدار آتی خود باید در رفسنجان به مصاف مس برود و پس از آن سه دیدار متوالی در خانه خواهد داشت. آن‌ها پس از دیدار با مس، برابر پرسپولیس و ماشین‌سازی در لیگ برتر و بعد از آن مقابل سپاهان در جام حذفی قرار خواهند گرفت. باید دید این رکورد تیم نکونام تا چه موقع ادامه دارد خواهد بود.

دیدگاه‌ها