کد خبر : 1764426 | 07 تیر 1400 ساعت 10:58 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

مکتب ملوان اهل مبارزه است نه تبانی

پیش از بازی ملوان در برابر مس اخباری در فضای مجازی دست به دست شد ملوان حال که شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده در هفته های باقی مانده با جوانان خود به میدان خواهد آمد.

مکتب ملوان اهل مبارزه است نه تبانی 

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدا هم مشخص بود که این اخبار دور از واقعیت است؛ به این خاطر که مکتب ملوان مبارزه در میدان است که این مبارزه هم ممکن است پیروزی به همراه داشته باشد و هم شکست. مکتب ملوان اهل تبانی نیست. و این در عمل هم ثابت شد. ملوان هم در بازی با مس کرمان که آخرین شانس تیم مس کرمان برای بهتر کردن شرایط صعود به لیگ برتر بود مردانه جنگید و هم در بازی با نود ارومیه که حریف برای ماندن در جدول بازی ها تلاش کرد و در هر دو بازی برنده شد. مس کرمان را با نتیجه ی یک بر صفر و در بازی با نود ارومیه با نتیجه ی 5-1. 

 

بله ملوان چند هفته ای است که شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده اما این بهانه ی قانع کننده ای برای دست شستن از رقابت با حریفان نبود. این تیم در هفته های باقی مانده هم برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود با همه ی توان در برابر حریفان حاضر خواهد شد. این درست که شانس صعود از دست رفته اما ارتقای جایگاه در جدول رده بندی انگیزه ی خوبی است که نه تنها تیم ملوان بلکه همه تیم ها با انگیزه در برابر حریفان حاضر شوند. بدون شک تیمی که شانس صعود را از دست می دهد دست از رقابت می شوید هیچ گاه قادر به برنامه ریزی برای صعود به لیگ برتر نخواهد بود چرا که لیگ برتر جایگاه تیم هایی است که دارای افکار حرفه ای هستند. چند هفته ی پایانی برای تیم هایی که داعیه ی صعود داشتند اما اکنون شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند می تواند با تجربیات تازه ای همراه باشد که این تجربیات می تواند به صعود تیم در فصل بعدی کمک کند. همه ی آمال و آرزوها در لیگ یک به صعود به لیگ برتر ختم نمی شود و گاهی آماده سازی تیم برای صعود به لیگ برتر هم در جایگاه خود دارای ارزش است که به نظر می رسد ملوان و مازیار زارع این تجربه را در فصل اخیر کسب کرده اند.

دیدگاه‌ها