کد خبر : 1764431 | 07 تیر 1400 ساعت 11:12 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

نکو - محرم، مچ‌اندازی با ماسک‌های خاص!(عکس)

هافبک‌های برتر سابق فوتبال ایران به مانند بازی رفت، تقابل‌شان شب گذشته به تساوی انجامید.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته دیدار مهمی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد و طی آن دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با تساوی زمین را ترک کردند.

 

تقابل جواد نکونام و محرم نویدکیا که روزگاری در تیم‌‌ملی فوتبال ایران هم بازی بودند و اکنون جز مربیان موفق و جوان لیگ هستند، دیدنی بود. دو سرمربی که البته پیش از شروع بازی با ماسک‌های خاص در کنار هم قرار گرفتند و عکس یادگاری انداختند.


در این دیدار تیم سپاهان بیشتر مالکیت توپ را در دست داشت اما موقعیت‌های فولاد و خطرناک‌تر بود و در دقیقه ۹۱ دیدار ضربه سر موسی کولی‌بالی به تیرک دروازه خورد تا مهم‌ترین موقعیت بازی با شانس بالا برای فولاد از دست برود.

 

1617025

 

این تساوی باعث شد که سپاهان رتبه اول دولت را از دست بدهد و شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس مستقلاً در رده اول قرار بگیرند. فولاد نیز با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و یک رتبه بالا آمد. روز پنج‌شنبه تیم سپاهان باید در برابر ماشین‌سازی در اصفهان قرار بگیرد و فولاد نیز برای دیدار با مس رفسنجان به این شهر سفر خواهد کرد که نتایج این دیدارها نیز بسیار در جنگ بالای جدول برای قهرمانی و کسب سهمیه مهم است.

 

در دیگر دیدارهای حساس هفته پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند و استقلال نیز میهمان آلومینیوم اراک است.


گفتنی است فولاد و سپاهان روز ۲۴ تیرماه برای سومین بار در فصل باید در چارچوب جام حذفی به مصاف هم بروند، دو دیدار قبلی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده اما در جام حذفی یک سرمربی باید با سه امتیاز از زمین خارج شود.

دیدگاه‌ها