کد خبر : 1764432 | 07 تیر 1400 ساعت 11:18 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

خیبر خرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

خیبر خرم آباد شب گذشته و در هفته ی سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در خانه ی تیم شهرداری آستارا به برتری 4-1 رسید.

خیبر خرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، این اولین بار نبود که خیبر به پیروزی پر گل در بازی های دسته اول می رسید و این نتیجه پیش از  هم تکرار شده بود. و این چهار گل شمار گل های تیم خیبر خرم آباد را در مجموع بازی ها به عدد 40 رساند و حالا می توان ازاین تیم به عنوان تهاجمی ترین تیم مسابقات یاد کرد. تیمی که در دور برگشت بازی ها روند امتیاز گیری اش قابل تحسین بوده و اگر همین معدل را در دور رفت بازی ها به دست می آورد بدون شک الان یکی از دو گزینه ی صعود به لیگ برتر بود. 

 

خیبر اگر چه در این فصل از بازی ها شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد اما همین که به نیمه ی اول جدول آمد و برای صعود به لیگ برتر مبارزه کرد به تجربیات مهمی دست یافت که این تجربیات کمک خواهد کرد که تیم در فصل آتی برنامه ریزی بهتری برای رسیدن به هدف داشته باشد. 

 

یک شروع دوباره می تواند برنامه ی خوبی هم برای تیم خیبر هم برای دیگر مدعیانی باشد که شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده اند. در فرصت کوتاهی فصل جدید بازی های دسته اول آغاز خواهد شد و دوباره موقعیت صعود به لیگ برتر برای تیم هایی که داعیه ی صعود دارند به وجود خواهد آمد. خیبر خرم آباد بدون شک از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تیمی که عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ یک را به خود اختصاص می دهد به طور حتم شایستگی های زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد و البته نیازمند بر طرف کردن برخی نقصان هاست.

دیدگاه‌ها