کد خبر : 1764433 | 07 تیر 1400 ساعت 11:15 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

خرابی تابلوی تعویض کار دست پیکانی ها داد

چرا تارتار بعد از گل نفت عصبانی شد؟(عکس)

مهدی تارتار بعد از گل نفت مسجدسلیمان به داور چهارم و ناظر مسابقه اعتراض شدیدی را انجام داد.

چرا تارتار بعد از گل نفت عصبانی شد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان روز گذشته به تساوی یک بر یک رضایت دادند. این بازی حواشی ای را در خود جای داده بود که یکی از آنها به صحنه گل اول نفت مسجدسلیمان برمی گشت. 


در دقیقه 86 مسابقه تیم نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه کرنر از جناح راست خودش شد. قبل از این ضربه کرنر مهدی تارتار قصد انجام تعویضی را کرده بود و قرار بود آرش قادری بازیکن بلند قامت تیمش به جای محمد خدابنده لو وارد زمین شود. قادری اما چند دقیقه ای کنار زمین ماند و دلیل تاخیر در این تعویض خرابی ناگهانی تابلوی تعویض الکترونیکی بود.

 

1617026


تارتار که با آنالیز تیم نفت مسجدسلیمان می دانست این تیم روی ضربات ایستگاهی و کرنر ها خطرناک است، در آن لحظات اصرار داشت که قادری با توجه به قد و قامتی که دارد و یکی از نفرات یارگیر محسوب می شود، قبل از زده شدن کرنر وارد زمین شود اما خرابی تابلوی تعویض مانع از آن شد که بازیکن شماره 5 پیکان سریعا به زمین برود و اتفاقا در همان ضربه کرنر هم دروازه خودروسازان باز شد!


این موضوع سبب ناراحتی شدید مهدی تارتار سرمربی پیکانی ها شده بود .تارتار بشدت نسبت به داور چهارم اعتراض کرد که چرا اجازه نداده بازیکن بلندقامت تیمش قبل از کرنر وارد زمین شود که اگر این اتفاق می افتاد شاید او با توجه به اندامش جلوی ضربه سر سیروان قربانی را می گرفت.

دیدگاه‌ها