کد خبر : 1764439 | 07 تیر 1400 ساعت 11:38 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گفتم برادر زشته بلند شو 

سیروان: شانسم را امتحان کردم و گل خوبی زدم!

سیروان قربانی گل دقایق پایانی نفتی ها را به ثمر رساند و در حالی که شاگردان فکری بابت پیروزی خوشحال بودند در دقیقه ۹۳ با دریافت گل به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در حالی که می توانست سهامتیاز دیدار با پیکان را بگیرد گل دقیقه ۹۳ باعث شد شادی آنها ناتمام ماند و در نهایت بازی به تساوی کشید سیروان قربانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما بعد از دیدار با فولاد تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. با اینکه خودتان می‌دانید فاصله بازیها کم شده و ما ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم و  مدام در حال سفر کردن هستیم و این موضوع کمی فشار می آورد ولی ما واقعاً برای سه  امتیاز آمده بودیم. به این نتیجه هم رسیدیم اما متاسفانه سر اشتباه خودمان گل خوردیم ولی باز هم خدا را شکر که یک امتیاز در تهران در زمین حریف کسب کردیم و امیدوارم در بازی بعدی با صنعت نفت آبادان به پیروزی برسیم.


این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند این گونه توضیح می دهد:  دقیقه ۸۹ بود که نیما انتظاری کرنر را فرستاد و من گفتم شانسم را امتحان کنم تا ببینم خدا چه می‌خواهد که خدا را شکر گل خیلی خوبی زدم. امیدوارم باز هم از این گل ها بزنم.


قربانی در مورد این که قضاوت داور در دیدار با پیکان چطور بود گفت:  داور خیلی عصبانی بود و دلیلش را هم نمی دانم شاید می خواست با عصبانیت بازی را کنترل کند ولی نیمه دوم خیلی بهتر شد و مهربانانه تر با ما برخورد کرد و سوت های خیلی خوبی زد. داور جوان بود و برایش آرزوی موفقیت دارم.

 

1617043


وی در مورد کارت زردی که گرفت این گونه توضیح می دهد: اتفاقا اعتراض ما سر همین مسئله بود. هر توپی که می رفت بیرون یا به بازیکنان حریف می خورد و سر  هر توپی که ما می افتادیم یا آن ها  می‌افتادند نیمکت و بازیکنانشان همه اعتراض می‌کردند. دقیقه ۹۲ توپ به  پای یکی از بازیکنان آنها خورد و  می‌گفتند کرنر شده و من گفتم برادر زشت است  بلند شو. 


قربانی در پایان در مورد نتایج خوبی که در چند وقت اخیر زیر نظر محمود فکری کسب کردند افزود: خدا را شکر خوب نتیجه گرفتیم .


. اگر در این بازی هم می‌بردیم خیالمان از ماندن راحت میشد و همین که با خیال راحت سراغ بازی های بعدی می رفتیم. همان طور که خودتان گفتید از روزی که کادر جدید  آمده شرایط تیم از نظر روحی روانی خیلی خوب شده است و به ما کمک کردند و بچه‌ها هم از جانشان مایه می گذارند و خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و شان و شخصیت تیم را حفظ کردیم.

دیدگاه‌ها