کد خبر : 1764472 | 07 تیر 1400 ساعت 13:38 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

حنفی: برد برابر سایپا یک حس فوق العاده بود

هافبک دفاعی صنعت نفت آبادان از تلاش بازیکنان تیمش برای دستیابی به برد در جدال با سایپا قدردانی کرد و امیدوار است این روند ادامه یابد.

حنفی: برد برابر سایپا یک حس فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان بعد از مدت‌ها موفق شد سایپا را در زمین خودش شکست دهد و به طلسم عدم پیروزی‌هایش در این بازی حساس خاتمه داد

.

مهدی حنفی هافبک دفاعی صنعت نفت درباره بازی برابر سایپا و نمایش تیمش در این بازی گفت: خدا را شکر که برنده شدیم و بازی خوبی بود. شرایط حساس و امتیازات را در جدول به هم نزدیک بود و بعد از یک مدت وقفه بازی کردیم. بازی سختی بود ولی خدا را شکر سه  امتیاز را گرفتیتم و توانستیم با برد از این جدال خارج شویم.

وی با اشاره به پایان طلسم این تیم گفت: این پیروزی حس خیلی قشنگی بود. شرایط سخت شده و فشار زیادی روی تیم بود. توقع طرفداران صنعت نفت آبادان هم از تیم خیلی بالا است. متاسفانه چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم ولی با این برد توانستیم جبران کنیم.

 

حنفی درباره تغییر پست در این بازی گفت: یکی از دفاع وسط های ما اخراج شده و یکی از آنها هم مصدوم شده بود و من در پست دفاع وسط بازی کردم و شرایطم نسبت به بازی های قبلی متفاوت بود. با این حال خوشحالم که توانستیم خواسته کادرفنی را در زمین اجرا کنم و به تیم برای کسب نتیجه کمک کردم. گرمای هوا در آبادان کار هر دو تیم را برای ارائه نمایش با کیفیت سخت کرده بود اما این موضوع در آبادان  طبیعی است و گرمای هوا عادی شده و باید تحمل کنیم‌.

 

هافبک صنعت نفت در مورد امیدواری‌اش برای کسب نتایج در ادامه فصل گفت: صد در صد. این هدف را دنبال خواهیم کرد. این برد  فشار را از روی تیم ما برداشت. ما با تیم‌های پایین جدول بازی رو در رو داریم و صددرصد نتایج بهتری در ادامه راه خواهیم گرفت. فعلا مشکلات ما حل نشده. قرار است زیر نظر پالایشگاه برویم ولی این موضوع قطعی نشده و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها