کد خبر : 1764485 | 07 تیر 1400 ساعت 14:18 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

اینیستا:

امباپه بیشتر به درد بارسا می خورد تا هالند

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که جذب کیلیان امباپه، ستاره PSG، باید اولویت بارسا باشد و نه جذب ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند.

امباپه بیشتر به درد بارسا می خورد تا هالند

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا معتقد است که کیلیان امباپه بهتر در باشگاه بارسلونا جا می افتد و بیشتر به درد این باشگاه می خورد تا ارلینگ هالند. این دو مهاجم جوان پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در آستانه انتقالی با رقمی نجومی به تیم هایی بزرگ هستند.

در طول پنجره نقل و انتقالات فعلی غول های لالیگا از نظر بودجه در تنگنا هستند، اما این موضوع از گمانه‌زنی در مورد اهداف احتمالی این باشگاه ها جلوگیری نمی کند.

امباپه هنوز قرارداد خود با PSG را تمدید نکرده و نامش مدت ها است که در ارتباط با غول های اسپانیایی شنیده می شود. از سوی دیگر هالند نیز در سن 20 سالگی یکی از پدیده ای بسیار محبوب جهان فوتبال و بازار نقل و انتقالات است.

 

1615984

 

اینیستا در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام یک از این دو ستاره جهان فوتبال را در کاتالونیا ببیند، گفت: "شاید امباپه به خاطر شخصیتی که دارد بهتر از هالند در بارسا جا بیفتد.

هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند که نامشان بر سر زبان همه هست. خواهیم دید که آیا به بازی در تیم های فعلی شان ادامه خواهند داد یا در تابستان جا به جا می شوند."

 

1601910

 

بارسا در حال حاضر برای یک استعداد تهاجمی دیگر در ترکیبش جای زیادی ندارد.

انتظار می رود که لیونل مسی به زودی قراردادش را تمدید کند و آنتوان گریزمان و عثمان دمبله نیز به طور مرتب در ترکیب بلوگرانا به میدان رفته اند. در این تابستان به ستاره های تهاجمی بارسا سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای هم اضافه شده اند و نام تعدادی بازیکن بازی‌ساز آینده دار نیز در لیست خرید رونالد کومان وجود دارد.

آنسو فاتی نیز از مصدومیت رهایی خواهد یافت و انتظارات زیادی نیز از این ستاره جوان کاتالان ها می رود.

 

1617116

 

اینیستا که یکی از طرفداران پدری، ستاره 18 ساله بارسا و تیم ملی اسپانیا است، افزود: "مهمترین چیز درباره پدری این است که او پدری است! او بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم. او هنوز بچه است و باید به رشد و یادگیری ادامه دهد.

وقتی بازی کردن او را می بینم، بازیکنی را می بینم که در زمین بازی اوقات خوبی را می گذراند. او تمرکز بسیار زیادی دارد."

 

 

دیدگاه‌ها