کد خبر : 1764494 | 07 تیر 1400 ساعت 14:46 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

"جای رونالدو بودم در رختکن سراغ فلیکس می‌رفتم"

حمله روی کین به ستاره جوان پرتغال؛ او کلاهبردار است

روی کین، ستاره سابق تیم منچستریونایتد و کارشناس فوتبال، پس از حذف پرتغال برابر بلژیک به شدت از ژوائو فلیکس، ستاره پرتغال، انتقاد کرد.

حمله روی کین به ستاره جوان پرتغال؛ او کلاهبردار است

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال شب گذشته 1-0 برابر بلژیک شکست خورد و از رقابت های یورو 2020 حذف شد. روی کین پس از این بازی به شدت از نمایش ضعیف ژوائو فلیکس در ترکیب تیم ملی پرتغال انتقاد کرد و با اشاره به قیمت 135 میلیون یورویی او، مهاجم پرتغال و اتلتیکو مادرید را کلاه‌بردار خواند.

 

1617126

 

فلیکس در بازی برابر بلژیک در نیمه دوم به جای ژوائو موتینیو برای پرتغال به زمین رفت اما نمایش موفقی نداشت و نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند.

پس از پایان مسابقه روی کین به انتقاد از بازیکنان خط حمله پرتغال پرداخت و در این میان بیشترین سهم به نمایش ضعیف ژوائو فلیکس 21 ساله رسید.

کین گفت: "وقتی ژوائو فلیکس به زمین آمد چه کار کرد؟ این پسر یک کلاهبردار است. قیمت او چقدر است؟ 120 میلیون یورو؟ باید بتوانی گل بزنی و اگر من جای رونالدو بودم در رختکن تیم سروقت او می رفتم."

 

1617125

 

همچنین دیوگو ژوتا، ستاره لیورپول نیز در این بازی دو فرصت فوق العاده را برای گلزنی از دست داد

و کین همچنین به انتقاد از بقیه خط حمله پرتغال که فرصت های زیادی را از دست دادند پرداخت.

کین افزود: "من واقعا از اینکه بازیکنانی به این خوبی موقعیت خراب می کنند عصبانی می شوم. اصلا هیچ بهانه ای برای از دست دادن این موقعیت ها و امتحان کردن دروازه بان وجود ندارد چرا که آنها بازیکنان سطح بالایی هستند و بنابراین اصلا هیچ توجیهی برای اینهمه فرصت از دست رفته وجود ندارد."

 

1617128

 

علاوه بر نمایش ضعیف فلیکس، برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، نیز در این تورنمنت نمایش بسیار پرانتقاد و بی تاثیری داشت و کاپیتان سابق یونایتد از عملکرد او نیز بسیار ناراضی بود.

کین افزود: "بلژیک در دفاع بسیار بسته بازی می کرد اما پرتغال هم نشان داد که در یک سوم پایانی حریف واقعا از کمبود کیفیت و توانایی رنج می برد.

فلیکس و فرناندز نتوانستند تاثیر واقعی روی این بازی داشته باشند. آنها کفش های شوت‌زنی‌شان را به پا نداشتند و آماده شوت زدن نبودند."

 

دیدگاه‌ها