کد خبر : 1764509 | 07 تیر 1400 ساعت 16:05 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام سخت اسپانیایی ها از ستاره سابق هلند

رافائل فان در فارت از دیروز به سوژه کنایه در صفحات اجتماعی اسپانیایی ها تبدیل شده است.

انتقام سخت اسپانیایی ها از ستاره سابق هلند

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو تساوی بد اسپانیا برابر سوئد و لهستان، انتقادات از این تیم شدت گرفت. حتی رافائل فان در فارت ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه های آژاکس، هامبورگ، رئال مادرید و تاتنهام نیز انتقاد تند و سنگینی را به اسپانیا وارد کرد.

فان در فارت گفته بود که اسپانیا فاجعه است و دوست دارد در یک هشتم نهایی حریف هلند شود. او معتقد بود در اسپانیا فقط توپ را به هم پاس می دهند و یک بازیکن هم نیست که بتواند پاسی تعیین کننده به مهاجمان بدهد.

 

 

1617141

 

 

حرف های فان در فارت طبعا با واکنش بسیار منفی رسانه های اسپانیا و ملی پوشان این کشور روبرو شد. 

پس از برتری 5-0 دیروز اسپانیا بر اسلواکی که با نمایشی فوق العاده خوب و جذاب همراه بود، فان در فارت به نوعی حرف خود را پس گرفت.

او در این رابطه توئیت کرد: «به نظر می رسد که حرف های من برای ایجاد انگیزه در اسپانیا مفید بود. بازی خوبی انجام دادند و تبریک بابت صعودشان به یک هشتم نهایی.»

 

 

1617140

 

 

دیروز کار تیم ملی هلند در یورو 2020 به اتمام رسید و این تیم با شکست غیرمنتظره 2-0 از جمهوری چک وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت. هلند در شرایطی از جام بیرون رفت که خیلی ها معتقد بودند، شانس رسیدن به 4 تیم پایانی را دارد. 

پس از حذف هلند، فان در فارت در توئیتر اسپانیا تبدیل به ترند شد و انواع طعنه ها و کنایه ها بود که به سمت وی سرازیر می‌شد. او اسپانیا را حریفی مناسب برای هلند می دانست ولی کشورش حتی نتوانست از سد چک عبور کند. 

 

 

1614633

 

 

فان در فارت در واکنش به کنایه های سنگین اسپانیایی ها توئیت کرد:« بله، گفته بودم که اسپانیا حریفی عالی برای هلند خواهد بود و می توانیم این تیم را راحت حذف کنیم ولی گذشته از شوخی، نمایش هلند برابر چک وحشتناک بد بود و چک به شایستگی پیروز شد و صعود کرد.»

 

دیدگاه‌ها