کد خبر : 1764526 | 07 تیر 1400 ساعت 16:53 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از 35 روز غیبت

دیاباته صبح سه‌شنبه به تهران بر می‌گردد

مهاجم خارجی استقلال صبح روز سه‌شنبه وارد تهران می‌شود.

دیاباته صبح سه‌شنبه به تهران بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته یکی از خبرساز ترین بازیکنان استقلال طی هفته های گذشته بوده است. دیاباته که بیش از یکماه قبل و با تعطیلی مسابقات لیگ برتر تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا مدتی به استراحت بپردازد هنوز به ایران برنگشته است.


درباره دیاباته طی این مدت شایعات زیادی مطرح بود و حتی گفته می‌شد ممکن است او دیگر به ایران برنگردد. در این بین باشگاه استقلال اعلام کرد که قوانین کرونایی کشور و اینکه تبعه های برخی کشورها نمی‌توانند وارد ایران شوند، دیاباته قادر به سفر به تهران نبوده است.


دیاباته حتی یکبار هم به ترکیه سفر کرد و 48 ساعت در فرودگاه استانبول منتظر ماند تا شاید از این طریق به تهران برگردد اما باز هم موفق نشد.


حالا اما باشگاه استقلال اعلام کرده که این بازیکن صبح فردا(سه‌شنبه) به تهران برمی‌گردد. باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده پیگیری ها برای بازگشت دیاباته نتیجه داده و این بازیکن صبح سه‌شنبه در تهران خواهد بود.

 

دیاباته در شرایطی بعد از 35 روز غیبت به تهران برمی‌گردد که قرارداد او با استقلال 9 تیرماه (چهارشنبه) به پایان می‌رسد و مسئولان این باشگاه اگر می‌خواهند از این ستاره در دیدارهای آینده استفاده کنند باید متمم جدیدی را تا پایان فصل با او به امضا برسانند.

دیدگاه‌ها