کد خبر : 1764539 | 07 تیر 1400 ساعت 17:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تهامی: مهم شکست طلسم نفت بود

فاخر تهامی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل سایپا از آن با توجه به ناکامی چند هفته اخیرشان به عنوان یک اتفاق مثبت یاد کرد.

تهامی: مهم شکست طلسم نفت بود

به گزارش "ورزش سه"، هافبک صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، با عملکردی خوب در هفته‌های پیش رو غیبتش در دیدارهای اخیر نفتی‌ها را جبران کند. فاخر تهامی درباره پیروزی تیمش برابر سایپا به تسنیم گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و با توجه به تمریناتی که در تعطیلات لیگ برتر داشتیم، سراسر انگیزه بودیم تا این بازی را ببریم. البته فشار زیادی از سوی هواداران و مردم آبادان روی ما وجود داشت و آنها حق داشتند که بابت نتایج صنعت نفت ناراحت باشند. با این حال خدا را شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها به یک برد دست پیدا کردیم.

 

تهامی در ادامه گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم، ولی در ادامه جریان بازی را در دست گرفتیم. گرفتن این سه امتیاز قطعاً در بازی‌های آینده به ما کمک خواهد کرد، صنعت نفت آخرین بار مقابل نساجی در قائمشهر پیروز شده بود و اگر اشتباه نکنم 11 یا 12 هفته بود که برنده نمی‌شدیم. خدا را شکر که این طلسم بزرگ شکست و نفس راحتی کشیدیم.

 

وی درباره شرایط خودش اینطور توضیح می‌دهد: سه ماه مصدوم بودم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. بعد از این آسیب‌دیدگی در دو مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم، ولی در دیدار با سایپا فیکس بازی کردم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی داشته باشم و غیبتم را جبران کنم.

دیدگاه‌ها