کد خبر : 1764544 | 07 تیر 1400 ساعت 18:22 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

الکس دل پیرو:

ایتالیا باعث شد 2 کیلو وزن کم کنم

مهاجم سابق ایتالیا عنوان کرد استرس شدید در دیدار برابر اتریش باعث شد تا او فشار زیادی را تحمل کند.

ایتالیا باعث شد 2 کیلو وزن کم کنم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب از مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا  به مصاف اتریش رفت که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در وقت‌های اضافه ایتالیا دو بار دروازه اتریش را باز کرد و یک‌بار شاهد باز شدن دروازه خودی بود تا به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

 

 

1617173

 

 

 الکس دل پیرو ستاره سابق آتزوری در گفت و گو با اسکای اسپورت گفت:« بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی خوشحالم. به دلیل تنش و استرس صعود نزدیک به 2 کیلوگرم از وزن‌ام را از دست دادم.»

 

ایتالیا حالا با بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی بازی می‌‌کند. دل پیرو البته اعتقاد دارد ترس و استرسی که در بازی مقابل اتریش به وجود آمد، به ایتالیایی‌ها در مرحله بعد کمک می‌کند. او گفت به دلیل مواجه  با شرایط بد می‌توان حالا آمادگی ایتالیایی‌ها را بیشتر در نظر گرفت.

 

 

1616652

 

 

دل پیرو ادامه داد:« انتظار بازی متفاوتی از ایتالیا و همچنین اتریش را داشتم. البته ما نیز خوش شانس بودیم که گل اتریش مردود اعلام شد.»

 

در مرحله یک چهارم نهایی، ایتالیا به مصاف برنده دیدار بلژیک و پرتغال می رود که دیدار دشواری برای آتزوری خواهد بود اما آن‌ها یک روز بیشتر از حریف خود استراحت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها