کد خبر : 1764577 | 07 تیر 1400 ساعت 20:39 | 77.4K بازدید | 5 دیدگاه

کریس رونالدو و دریبل خوردن غیرمنتظره! (عکس)

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی و باتجربه در یک صحنه موفق به دریبل زدن کریستیانو رونالدو در مسابقه دیشب شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شب خوبی برابر تیم ملی بلژیک نداشت و برای اولین بار در رقابت های یورو 2020 موفق به گلزنی نشد. همین عدم درخشش رونالدو گریبان تیم ملی پرتغال را گرفت و آنها با قبول شکست 0-1 برابر بلژیک، وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشته و موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشدند.

 

تیبو کورتوا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و در چند صحنه مانع باز شدن دروازه تیمش شد. اما این دروازه بان بلندقد در نیمه اول و لحظاتی قبل از به ثمر رسیدن گل تورگان هازارد، در یک صحنه به زیبایی کریستیانو رونالدو را دریبل کرد که این صحنه در بین کاربران شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

تیبو کورتوا ژست ضربه زدن گرفت و رونالدو نیز در تلاش برای جلوگیری از بازی سازی او بود، اما سنگربان بلژیکی کاپیتان پرتغال را فریب داد و در نهایت در ادامه همین صحنه بود که این تیم به گل اول دست یافت و با تکیه بر همین گل موفق به صعود به دور بعد شد. همچنین تیبو کورتوا در نیمه اول در یک صحنه به خوبی ایستگاهی رونالدو را مهار کرد تا پیروز نبرد مستقیم با بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو لقب بگیرد.  دروازه‌بان بلژیک در رقابت های یورو 2020 از تیمو ورنر، رابین گوسنس، لوک شاو، فران تورس، تیاگو، داوید آلابا و چند بازیکن مطرح دیگر دریبل موفق بیشتری داشته است.

 

1617210

 

1617211

دیدگاه‌ها