کد خبر : 1764610 | 08 تیر 1400 ساعت 00:22 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

دالیچ: هدف کرواسی صعود از دور گروهی بود

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی از تلاش بازیکنان تیمش در دیدار مقابل اسپانیا رضایت دارد.

دالیچ: هدف کرواسی صعود از دور گروهی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در 10 دقیقه پایانی بازی برابر اسپانیا دو بار به گل رسید و موفق شد بازی را به وقت اضافی بکشاند. اما در نهایت این لاروخا بود که موفق شد در این دیدار حساس پیروز شود و زلاتکو دالیچ در پایان این دیدار غیبت دژان لوورن و ایوان پریشیچ را مهم توصیف کرد.

 

زلاتکو دالیچ گفت: "ما بازی خوبی ارائه داده و هر کاری که در توان مان بود انجام دادیم، نتیجه را به تساوی 3-3 رساندیم و در ادامه نیز موقعیت هایی برای زدن گل برتری داشتیم، اما در نهایت نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. هدف ما این بود که از مرحله گروهی به دور حذفی صعود کنیم و این کار را انجام دادیم، اما پس از آن با یک اسپانیای واقعا قدرتمند روبرو شدیم.

 

1617247

 

حتی غیبت یک بازیکن اصلی در چنین دیدارهایی برای تیم ما یک مشکل بزرگی خواهد بود و ما دو بازیکن خود به نام دژان لوورن و ایوان پریشیچ را قبل از تقابل با اسپانیا دست داده بودیم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا نتیجه ای درخشان کسب کنیم و به این هدف نیز نزدیک شده بودیم."

 

لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی نیز گفت: "ما با خوش شانسی پیش افتادیم. اما پس از گل اول آنها حداقل در 60 دقیقه اول بهتر بازی کردند. ما در نیمه خود عقب ایستادیم و اجازه دادیم آنها بازی خود را ارائه دهند. وقتی بیشتر حمله کردیم، بهتر بازی کرده و موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. وقتی کیفیت و شخصیت را نشان دادیم توانستیم به گل تساوی برسیم. در شروع وقت اضافی از دو موقعیت خوب موفق به گلزنی نشدیم و در ادامه از قدرت لازم برای بازگشت برخوردار نبودیم."

 

آنته بودیمیر، مهاجم کرواسی گفت: "ما واقعا بهترین عملکرد خود را ارائه داده، بازگشت بزرگی داشتیم و حتی نزدیک بود دوباره از اسپانیا جلو بیفتیم. بازی کردن در مقابل هوادارانمان بسیار خوب بود و آنها واقعا از ما حمایت کردند. ما می توانیم از موارد مثبت این تورنمنت استفاده کنیم و البته مواردی نیز نیاز به بهبود دارد."

دیدگاه‌ها