کد خبر : 1764611 | 08 تیر 1400 ساعت 00:25 | 45.4K بازدید | 6 دیدگاه

انریکه: اونای سیمون درس بزرگی به ما داد

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا مدعی شد بعد از زدن گل سوم بازیکنانش کار را تمام شده می دیدند.

انریکه: اونای سیمون درس بزرگی به ما داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در شبی تاریخی و دراماتیک موفق شد با زدن دو گل در اوقات اضافی، 3-5 کرواسی را مغلوب کرده و پیروز این دیدار حساس لقب بگیرد. اونای سیمون، دروازه بان لاروخا در اوایل مسابقه اشتباه عجیبی مرتکب شد، اما لوییس انریکه به تمجید از این سنگربان پرداخته و مدعی شد نگرش او بعد از این اشتباه درخشان بوده است.

 

لوئیس انریکه گفت: "این یک مسابقه حماسی بود و موارد مثبت و منفی زیادی به همراه داشت. فوتبال ورزش اشتباهات است. اما اونای سیمون به همه یک درس داده است. بعد از ارتکاب اشتباه، آن اشتباه دیگر مهم نیست، اما نگرش شما بعد از اشتباه اهمیت دارد و این درسی برای همه بازیکنان بود.  

 

1615540

 

اغراق نمی کنم، اما اشتباه ما این بود که فکر کردیم با نتیجه 3-1 کار تمام شده و ما قطعا پیروز شده ایم. من بازیکنان را بر اساس قدرت فنی آنها انتخاب می کنم. در 10 دقیقه آخر وقت اضافی نشان دادیم تیمی بسیار خوب هستیم که در دفاع از دروازه خود مهارت دارد.

 

بی‌شک مسابقه امشب احساسی ترین دیدار جام تا امروز بوده است. به یاد ندارم وقتی پنج دقیقه به وقت اضافی باقی مانده، هواداران از جای خود بلند شده و کف بزنند. من چنین چیزی را در دوران حرفه ای خود به یاد نمی آورم.

 

من نمی خواهم آلوارو موراتای دیگری را ببینم و عملکرد او در میدان من را متحیر می کند، موراتا شرایطی را تحمل می کند که هیچ یک از شما دوست ندارید تحمل کنید و از نظر من شخصیت این بازیکن بسیار قوی است. من نگرش موراتا را قابل ستایش می دانم و برای او بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها