کد خبر : 1764714 | 08 تیر 1400 ساعت 13:52 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

در آستانه دیدار در یک چهارم نهایی؛

نامه کونته به مانچینی: ایتالیا می‌تواند بلژیک را ببرد

آنتونیو کونته، سرمربی موفق ایتالیایی، معتقد است که ایتالیا می تواند بلژیک را شکست دهد، مخصوصا که نمایش شیاطین برابر پرتغال چندان متقاعدکننده نبوده است.

نامه کونته به مانچینی: ایتالیا می‌تواند بلژیک را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته پنج سال پیش هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت، وقتی که آتزوری موفق شد بلژیک را  در نخستین بازی خود در یورو 2016 شکست دهد.

از آن زمان تاکنون بلژیک تنها سه تغییر در 11 بازیکن اصلی خود داشته و ایتالیا اکنون 9 بازیکن متفاوت از آن زمان در ترکیب خود می بیند.

کونته در نامه سرگشاده ای که در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت منتشر شد، نوشت: "ایتالیا با بلژیک هم سطح است، ما می توانیم برای آنها را به دردسر بیندازیم، برنده شویم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

پیروزی های ایتالیا در بازی های مرحله گروهی کیفیتی را نشان می داد که انتظارات زیادی را برای ما به وجود اورد. بازی مقابل اتریشِ مستحکم چالش برانگیز بود."

 

1617507

 

آتزوری هفته گذشته برای غلبه بر اتریش در مرحله یک هشتم نهایی به وقت های اضافی نیاز داشتند و روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی در آلیانز آرنای مونیخ به مصاف بلژیک خواهند رفت.

 

کونته ادامه داد: "بعضی اوقات برد های نزدیک حتی می توانند مفیدتر از پیروزی های آسان باشند چرا که باعث می شوند آنچه را که بازیکنان از قبل می دانند بهتر درک کنید: جایی برای اشتباه نیست.

هر حرکتی، هر پاسی، هر تکلی تعیین کننده است و همین امر برای جنبه روانشناختی بازی نیز صدق می کند. جزییات اغلب در این بازی ها بسیار مهم هستند و هر بازیکنی باید کیفیت خود را در خدمت گروه قرار دهد."

 

1617509

 

کونته یکی از ستایش‌گران روملو لوکاکو، مهاجم بلژیک، است و سه سال پیش اینتر را مجبور به جذب او کرد.

سرمربی ایتالیایی هشدار داد که ستاره بلژیکی می تواند در این بازی سرنوشت ساز باشد، اگرچه او تنها عاملی نیست که قادر است تعادل را در این مسابقه تغییر دهد.

 

1614286

 

در ادامه نامه کونته آمده است: "تیم ملی ما ثابت کرده است که هویتی دارد که هنوز برخی از تیم ها از آن برخوردار نیستند. بلژیک به صورت فردی و جمعی تیم قدرتمندی است. لوکاکو یک قدرت بسیار عظیم است، اما وقتی می گویم حضور یا عدم حضور کوین دی بروین و ادن هازارد هم می تواند تفاوت ایجاد کند، غیب نگفته ام!

من به روبرتو مارتینز برای آنچه در طول چند سال گذشته انجام داده احترام می گذارم، اما عملکرد بلژیک برابر پرتغال قانع کننده نبود، چه از نظر تدافعی و چه از نظر تهاجمی.

ما می توانیم از جناحین برای آنها دردسر درست کنیم و سرعت جورجینیو در وسط زمین بسیار مهم خواهد بود.

مانچینی به هیچ مشورتی نیاز ندارد، کادر مربیان ایتالیا از نظر تاکتیکی بسیار آماده هستند و روبرتو تیمی را انتخاب می کند که قادر به مدیریت هر شرایطی باشد."

 

 

دیدگاه‌ها