کد خبر : 1764731 | 08 تیر 1400 ساعت 14:56 | 40.6K بازدید | 6 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

از دریبل کورتوا به رونالدو کیف کردم

سرمربی بلژیک معتقد است تیبو کورتوا در بهترین روزهای فوتبالی خود قرار دارد.

از دریبل کورتوا به رونالدو کیف کردم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دو شب پیش پرتغال و بلژیک از یک هشتم نهایی یورو 2020 اتفاق جالبی رخ داد. ثانیه هایی قبل از گل بلژیک که توسط تورگان هازارد به ثمر رسید، تیبو کورتوا گلر بلژیک مقابل دروازه خودی اقدام به دریبل زدن کریستیانو رونالدو کرد. او این حرکت را به شکلی فوق العاده انجام داد و فوق ستاره پرتغالی را محو کرد.

 

 

1617513

 

 

تیبو کورتوا ژست ضربه زدن گرفت و رونالدو نیز در تلاش برای جلوگیری از بازی سازی او بود، اما سنگربان بلژیکی کاپیتان پرتغال را فریب داد و در نهایت در ادامه همین صحنه بود که این تیم به گل اول دست یافت و با تکیه بر همین گل موفق به صعود به دور بعد شد. همچنین تیبو کورتوا در نیمه اول در یک صحنه به خوبی ایستگاهی رونالدو را مهار کرد تا پیروز نبرد مستقیم با بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو لقب بگیرد.

 

 

1617210

 

 

روبرتو مارتینز(سرمربی) در مصاحبه با تلویزیون بلژیک و در تمجید از کورتوا گفت:« از دریبلی که تیبو به رونالدو زد، واقعا لذت بردم. او یک گلر در کلاس جهانی است و اگر نگوییم بهترین، قطعا جزو سه دروازه بان برتر دنیاست. تیبو در جام جهانی بهترین دروازه بان معرفی شد. به عقیده من الان هم در بهترین فرم خودش قرار دارد و این به ما در ادامه تورنمنت کمک خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها