کد خبر : 1764755 | 08 تیر 1400 ساعت 16:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بادامکی: لطفا داور بازی با سایپا را تغییر دهید

سرپرست تیم پدیده مشهد از کمیته داوران خواست تا با توجه به مستنداتی که ارائه داده‌اند، نسبت به تغییر داور بازی این تیم مقابل سایپا اقدام کنند.

بادامکی: لطفا داور بازی با سایپا را تغییر دهید

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی که در این فصل به عنوان سرپرست پدیده مشهد در کنار مهدی رحمتی کار را دنبال می‌کند، با اشاره به برتری این تیم در جدال سخت برابر تراکتور گفت:  بازی سختی بود. ما درحالی در برابر تیم خوب تراکتور قرار گرفتیم که از دقیقه 20 این بازی ده نفره شدیم و 70 دقیقه در برابر این تیم با یک یار کمتر بازی کردیم. خدا را شکر با تلاش بازیکنان و غیرت آنها موفق شدیم تراکتور ار در خانه شکست دهیم و به یک سه امتیاز حیاتی در این بازی دست پیدا کنیم.

 

وی در خصوص بازی این هفته پدیده تیم برابر سایپا گفت: سایپا تیم قابل احترام و شایسته ای است و این رتبه شایسته این تیم نیست. اما همیشه بازی در برابر تیم های ته جدولی به مراتب سخت تر از بازی در برابر تیم های صدر جدولی است. چرا که این تیم ها چیزی برای از دست رفتن ندارند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن پای به میدان خواهند گذاشت. مطمئنا ما برای کسب سه امتیاز این دیدار به تهران می‌رویم.

 

سرپرست تیم پدیده درباره اعتراض این باشگاه به داور دیدار این تیم با سایپا اینطور توضیح داد: ما اعتراض خود را نسبت به داور این دیدار اعلام کردیم ما تاکنون هیچ خبری نشده است. امیدوار هستیم تا کمیته داوران تصمیمی را اتخاد کند که کسی متضرر نشود. ما در این فصل بارها و بارها از داوری متضرر شده ایم. داور این بازی قبلا در بازی های ما اشتباهاتی را انجام داد که به شدت تاثیر گذار بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی روی تیم ما تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود ما با ذهنیت منفی درباره داوری وارد زمین شویم و همین موضوع روی بازی ما اثر گذار خواهد بود به همین خاطر ما نسبت به انتخاب ایشان اعتراض کردیم اما هیچ خبری نشده است.

 

بادامکی در پایان در مورد جایگاه پدیده در انتهای لیگ بیستم گفت:‌ما در این فصل درگیر حواشی بسیاری شدیم که مسلما این اتفاقات روی نتیجه گیری ما تاثیر گذار بوده است. خدا را شکر با شروع سال جدید شرایط تیم تغییر کرده است ما روند خوبی را داشته ایم. اما پیش بینی در این خصوص کمی سخت است اما ما به دنبال آن هستیم که در پایان فصل در بین هشت تیم برتر قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها