کد خبر : 1764758 | 08 تیر 1400 ساعت 16:55 | 50.8K بازدید | 6 دیدگاه

پیام احساسی کریم بنزما پس از حذف فرانسه (عکس)

کریم بنزما با انتشار متنی در اینستاگرامش به حذف فرانسه از یورو 2020 واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه مدعی شماره یک قهرمانی یورو 2020 شب گذشته با شکست از سوئیس وداعی تلخ و زودهنگام با بازی ها داشت. فرانسه تا ده دقیقه پایانی 3-1 پیش بود ولی دو گل دریافت کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. 

در ادامه گلی دیگر از خط دروازه عبور نکرد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. کیلیان امباپه پنالتی آخر فرانسه را از دست داد تا سوئیس در عین شگفتی راهی یک چهارم نهایی شود.

 

 

1617295

 

 

دو گل از سه گل فرانسه را کریم بنزما به ثمر رساند. ستاره رئالی فرانسه 5 سال و نیم به دلایل غیر ورزشی از تیم ملی به دور بود و در یورو 2020 توانست 4 گل به ثمر برساند. کریم بدشانس بود که ماجراجویی های فرانسه در یورو 2020 خیلی زود به اتمام رسید. او می توانست برای فرانسه گل های بیشتری به ثمر برساند.

بنزما ساعاتی پیش با انتشار متنی در اینستاگرامش به حذف فرانسه واکنش نشان داد. در این تصویر او کیلیان امباپه را در آغوش گرفته است.

کریم نوشت:« از نتیجه بازی دیروز، غمگین و ناامیدم. حس ناامیدی من بی نهایت است. دوست داشتم برای مدت زمان بیشتری شما را هیجان زده کنم. از حمایت های تان که از ابتدای رقابت ها شروع شد، بسیار ممنونم. برای انرژی و توان مضاعفی که هر روز به من می دادید. کسب موفقیت ساده نیست و ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و برای چالش های بعدی مهیا می شویم. قدرتمندتر از قبل باز خواهیم گشت.»

 

 

1617573

دیدگاه‌ها