کد خبر : 1764818 | 08 تیر 1400 ساعت 23:18 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: مقابل یک تیم خوب عملکردی عالی داشتیم

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید آنها می‌دانستند که مقابل تیم خوب آلمان باید عملکردی عالی داشته باشند.

استرلینگ: مقابل یک تیم خوب عملکردی عالی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، نهایتا امشب انتظارها پایان یافت و دو تیم انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی شهر لندن مسابقه مرحله یک هشتم نهایی یورو را برگزار کردند؛ دیداری که در نیمه اول بسیار نزدیک دنبال شد اما در 45 دقیقه دوم سه شیرها عملکرد بهتری داشتند و با دو گل رحیم استرلینگ و هری کین پیروز شده تا به جمع هشت تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنند.

 

به طور قطع ستاره اول تیم ملی انگلیس تا به اینجای رقابت‌های یورو کسی نبود جز رحیم استرلینگ؛ این بازیکن که در مرحله گروهی هر دو گل انگلیس را به ثمر رسانده بود امشب نیز موفق شد گلزنی کند تا به درخشش خود در این تورنومنت ادامه داده باشد و از طرف دیگر زمینه ساز پیروزی تیم گرت ساوتگیت شود.

 

 

1617681

 

 

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس، پس از پایان بازی گفت: "ما می دانستیم که باید عملکردی عالی مقابل یک تیم خوب داشته باشیم و فکر می کنم امروز این کار را انجام دادیم. ما می‌دانیم که تیم های زیادی نمی توانند با روش و فشردگی عملکردی که ارائه می دهیم کنار بیایند. آن دو پسر (رایس و فیلیپس) در میانه زمین عملکرد بی نظیری داشتند و می‌توانم بگویم که آنها زمین را می خورند.(اشاره به جنگندگی این دو بازیکن)"

دیدگاه‌ها