کد خبر : 1764827 | 09 تیر 1400 ساعت 00:03 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

هوملس و مولر؛گروه نجات انگلیس نه آلمان(عکس)

یک موقعیت طلایی از دست رفته و آشفتگی روی دو گل حریف حاصل نهایی کار دو ستاره باتجربه آلمان در ومبلی بود.

به گزارش ورزش سه، یواخیم لو سرمربی آلمان  برای کسب نتیجه در این تورنمنت، از حرف‌های گذشته خود صرف نظر کرد و تیمی که بعد از جام جهانی روسیه به سمت پوست اندازی و تغییر نسل رفته بود بار دیگر ستاره‌های سابقش را برگرداند تا شاید گروه نجات آلمان‌ها باشند. 


ماجرا از جایی شروع شد که متس هوملز و توماس مولر به تیم ملی برگردانده شدند. چند ماه قبل بیلد در گزارشی نوشته بود که کروس که تاثیر زیادی روی نظرات فنی سرمربی مانشافت دارد اخیرا نظر خود را درباره توماس مولر و متس هوملس تغییر داده و خواهان بازگشت آنها به تیم ملی آلمان شده است. بیلد اشاره کرده بود که اگر چه مانوئل نویر کاپیتان آلمان است، اما این تونی کروس است که لو در مسائل تاکتیکی و تصمیم گیری در مورد بازیکنان با او مشورت می‌کند. 

 

 

1617758

 

 

اما در یوروی 2021 ، پروژه فرشته نجات ، باعث حذف آلمان از تورنمنت شد. روی صحنه گل اول انگلیس و حتا گل دوم انگلیس توسط کین کوتاهی مدافعان وسط آلمان کاملا به چشم آمد و البته در این زمینه تقصیر گل‌های خورده آلمان بین گینتر و هوملس تقسیم می‌شود. اما مهمرین موقعیت آلمان بلافاصله بعد از گل اول انگلیس بود جایی که توماس مولر بهترین موقعیت آلمان را در شرایط تک به تک و در حالی که مدافعان انگلیس به او نزدیک می‌شدند توپ را به اوت زد تا اوهم مانند دو ستاره با تجربه مانشافت،کروس و هوملس پایان تلخی با یورو داشته باشند.

 

1617757

 

البته با حضور هانسی فلیک تیم ملی فوتبال آلمان قاعدتا به سمت ایجاد یک شرایط تازه خواهد رفت اما شاید نظر این مربی سابق و آینده تیم ملی آلمان به استفاده از هرسه تفنگدار با تجربه اش باشد.

 

1617754

 

 

1617753

 

1617751

 

1617752

 

دیدگاه‌ها