کد خبر : 1764858 | 09 تیر 1400 ساعت 09:10 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف برابر اوکراین؛

اندرسون: این بدترین تجربه‌ام در فوتبال بود

یان اندرسون، سرمربی سوئد، پس از شکست برابر اوکراین و حذف از یورو 2020 درباره این بازی و نمایش بازیکنانش صحبت کرد.

اندرسون: این بدترین تجربه‌ام در فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، سوئد شب گذشته در یک بازی دیدنی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر اوکراین 2-1 شکست خورد و از رقابت ها حذف شد. این بازی که در 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود به وقت های اضافی کشیده شد، جایی که در دقیقه 99 مارکوس دنیلسون، مدافع سوئد، به دلیل خطای شدیدی که مرتکب شد کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا سوئد 10 نفره در دقیقه 121 بازی دروازه خود را باز شده ببیند.

یان اندرسون، سرمربی سوئد، که پس از این شکست بسیار ناراحت و منقلب شده بود در کنفرانس خبری خود گفت که دنیلسون را به خاطر این شکست سرزنش نمی کند.

 

1617829

 

اندرسون گفت: "در نیمه اول ما شانس هایی داشتیم اما آنها توانستند به گل برسند و از ما جلو بیافتند. قبل از رفتن به نیمه دوم بازی را مساوی کردیم و در نیمه دوم چهار شانس خیلی خوب برای گلزنی داشتیم از جمله توپ هایی که به تیرهای افقی و عمودی دروازه خورد.

اینطور به نظر می رسید که ما بالاخره گل می زنیم اما متاسفانه نزدیم."

 

1617828

 

سرمربی سوئد درباره کارت قرمز مستقیم دنیلسون گفت: "همکارانم به من گفتند که کارت قرمز درست بود. داور بازی داور خیلی باتجربه ای بود. من خودم هنوز صحنه را ندیده ام اما فکر یم کنم که احتمالا تصمیم داور درست بود."

 

1617832

 

اندرسون در پاسخ به این سوال که به دنیلسون پس از سوت پایان بازی چه گفته، در حال یکه به زحمت جلوی اشک هایش را گرفته بود، گفت: "من او را بغل کردم. این بدترین چیزی بود که من در دنیای فوتبال تجربه کردم، خیلی بی رحمانه بود.

فکر می کنم که ما تیم بهتری بودیم و اینکه با اخراج یک بازیکن‌مان ضربه بخوریم به خودی خود بسیار دشوار است.

بازیکنان آنقدر جنگیدند و بعد اینکه در آخرین لحظات بازی حذف شوی وحشتناک و بی رحمانه است. وقتی درباره ورزش صحبت می کنیم هیچ چیز از این بدتر نیست."

 

اندرسون درباره درگیری لفظی که در دقایق پایانی بازی با شوچنکو داشت افزود: "ما موفق شده بودیم که آنها را به خوبی دور از دروازه نگه داریم. من کمی خسته بودم. احساس کردم که آنها در پایان بازی زیادی دارند دایو می زنند و به داور چهارم شکایت کردم. او با من موافق نبود."

 

1617831

 

امیل فورسبرگ، وینگر سوئد که تک گل این تیم را برابر اوکراین به ثمر رساند، نیز پس از مسابقه درباره حال و هوای رختکن این تیم پس از حذف از یورو صحبت کرد.

فورسبرگ گفت: "پذیرفتنش خیلی سخت است، من فکر می کردم ما تیم بهتری هستیم، یک گل غیرضروری دریافت کردیم و سپس توپ هایمان را به تیرهای افقی و عمودی دروازه اوکراین زدیم. ما شایسته نتیجه ای بهتر بودیم، اما امروز قرار نبود که این اتفاق بیفتد. مطمئناً دشوار است که در وقت های اضافی با یک بازیکن کمتر بازی کنید. ما به صورت تیمی جنگیدیم و قول دادیم که تسلیم نشویم. سپس در آخرین توپ بازی، روی یک پاس و یک ضربه سر، آنها گل زدند. پذیرفتنش فوق العاده سخت است.

در حال حاضر یک فضای بسیار غم انگیز و بسیار متاسف و شرمنده در رختکن وجود دارد. حرف چندانی برای گفتن نیست، همه ما بسیار ناامید و ناراحت هستیم، احساس وحشتناکی دارد. این چیزی نیست که ما برای آن به اینجا آمده بودیم، اما فوتبال همین است." "

 

 

 

دیدگاه‌ها